رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

توجه به شأن و جایگاه آموزش و پرورش در آموزش از راه دور مورد انتظار است

تهران(پانا)- کارگاه آموزشی با هدف ایجاد وحدت رویه و با محوریت قوانین و مقررات آموزشی و اجرایی ویژه کارشناسان ، موسسان ، مدیران و کادر اجرایی مدارس آموزش از راه دور و بزرگسالان غیر دولتی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در قالب وبینار برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه به شأن و جایگاه آموزش و پرورش در آموزش از راه دور مورد انتظار است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، در این نشست رضا روستایی رئیس اداره حراست در سخنانی با تاکید بر اهمیت مدرک تحصیلی به عنوان نشانه تلاش در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت گفت: در حفظ و صیانت و در صدور مدرک تحصیلی دقت ویژه داشته باشیم و فراموش نکنیم جامعه و دانشگاه به عنوان مخاطبین ما این موضوع را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در صورتیکه مدرک تحصیلی صادره، روایی و اعتبار لازم را نداشته باشد ما به طور جدی مورد سوال قرار می‌گیریم .

او اظهار کرد: با توجه به زیست بوم جدید و آموزش غیرحضوری، توجه ویژه به آموزش از راه دور مورد انتظار است و دقت کنیم شأن و جایگاه آموزش و پرورش حفظ شود. رعایت مسائل قانونی، دقت در تنظیم و نگهداری اسناد و دفاتر مانند آمار، امتحانات، اوراق فارغ التحصیلان و... مورد انتظار جدی است و مدیران و موسسان خود را به حفظ و نگهداری از اسناد بدانند.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تبیین اهمیت رفع نقص‌های اعلام شده در بازدیدهای صورت گرفته تصریح کرد: توقع داریم نواقص به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و رفع شود. از مدیران و موسسان مدارس آموزش از راه دور و بزرگسالان دولتی و غیردولتی می‌خواهیم از امور مدرسه خود ارزیابی دوره‌ای داشته و از کارشناسان و مدیران اداره بخواهید از مدرسه بازدید کرده و کمک کنند نواقص رفع و کار به سمت رشد و پیشرفت باشد .

روستایی خاطرنشان کرد: هیچ تفاوت آیین‌نامه‌ای در خصوص سلامت امور مدرسه در بین مدارس راه دور، بزرگسالان غیردولتی با دولتی وجود ندارد و نحوه برگزاری امتحانات و تنظیم صورتجلسات باید دقیق و درست باشد.

او ابراز امیدواری کرد بتوانیم محیطی سالم، شاداب و رو به رشد و به دور از ابهام ، آماده کنیم و به اهداف عالی آموزش و پرورش برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار