ثبت بیش از20 هزار اثر هنری دانش آموزان گیلانی درپویش سپاس از مدافعان سلامت

رشت (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد بیش از ۲۰ هزار اثر از دانش آموزان استان به پویش سراسری جشنواره سپاس از مدافعان سلامت و جشنواره سفیران سلامت ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از20 هزار اثر هنری دانش آموزان گیلانی درپویش سپاس از مدافعان سلامت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی گفت: این آثار در موضوعات مختلف سلامت شامل: خودمراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری های واگیر « کووید ۱۹، آنفلوآنزا و سرماخوردگی » و غیرواگیر، ترویج فرهنگ تغذیه سالم و ریز مغذی ها با رویکرد افزایشی سیستم ایمنی بدن در شرایط بیماری کووید ۱۹، نقش محیط زیست و راه های حفاظت از آن از جمله « تفکیک پسماند خشک، تر و بازیافت » و اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سایت همگام ارائه شد. وی خاطرنشان کرد: پویش سپاس از مدافعان سلامت با هدف آموزش سلامت به دانش آموزان و همچنین تقدیر از مدافعان سلامت ( پرستاران عزیز و پزشکان پرتلاش) برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به مشارکت فعال دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه در این پویش اظهار کرد: پس از داوری آثار ارسالی از دانش آموزان برتر در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشوری تقدیر خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره با رویکرد آموزشی - ترویجی در زمینه تغذیه، تحرک فیزیکی، خود مراقبتی و محیط زیست برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار