بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور

صادق ضیاییان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: امروز در استان‌های ساحلی خزر، در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی و کرمان بارش برف و باران و وزش باد و در هرمزگان و نیمه جنوبی فارس وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی روز دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط کرمان، جنوب فارس و شمال هرمزگان و طی روز سه‌شنبه ۵ اسفند در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست. از اواخر وقت روز سه‌شنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور می‌شود و این سامانه طی روز چهارشنبه در مناطقی از جنوب، جنوب غرب و شرق کشور سبب وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط سردسیر سبب بارش برف می‌شود. طی این روز با فعالیت سامانه بارشی دیگری در شمال کشور بر شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر افزوده می‌شود.

وی گفت: طی روز پنجشنبه در جنوب غرب، جنوب شرق، شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش خواهیم داشت همچنین خلیج فارس تا پایان هفته و دریای عمان از روز سه‌شنبه مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار