در نشست کارکنان معاونت حقوقی و امور مجلس با وزیر آموزش و پرورش:

احمدی لاشکی: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری رویکرد پیشگیری و آموزش را درپی گرفته ایم

تهران (پانا) - به گفته معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش معاونت حقوقی و امور مجلس تنها معاونتی است که پشتیبانی حقوقی و قانونی از تمامی برنامه‌های مصوب وزارت آموزش و پرورش را در سطح ستاد و استان‌ها برعهده دارد و ازاین منظر بسیار اثر گذار و پراهمیت است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
احمدی لاشکی: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری رویکرد پیشگیری و آموزش را درپی گرفته ایم

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس این مطلب را احمدی لاشکی در نشست کارکنان معاونت حقوقی و امور مجلس با وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد و با اشاره به اینکه بسیار روز مبارک و خجسته ای است که میزبان وزیر نجیب ،پرکار و پی گیر در حوزه تعلیم و تربیت هستیم گفت :کارکنان این معاونت ایثار گرانه با وجود حجم کارگسترده مشغول انجام وظیفه هستند و ماحصل تلاش آنان کاهش درصد بروز تخلفات اداری، مستند سازی املاک فاقد سند و تعامل سازنده با مراجع قانونگذاری بویژه مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری رویکرد پیشگیری و آموزش را درپی گرفته ایم .در حوزه حقوقی، تنقیح قوانین را در اولویت کار داریم که امیدواریم پیشرفت خوبی داشته باشیم . همچنین برای مستند سازی املاک ردیف بودجه مستقل در بودجه سال 1400 پیشنهاد داده ایم که در صورت تصویب نهایی برنامه جدی برای انجام این مهم خواهیم داشت . از ابتدای سال 1399 نیز 1350 سند مالکیت و برای 7000 جلد سند مالکیت تک برگی صادر شده است

معاون حقوقی وامور مجلس خواستار الکترونیکی کردن با یگانی پرونده های حقوقی و رسیدگی به تخلفات اداری شد و گفت : این ساماندهی جزو ضروریات است .

وی همچنین در خصوص کاهش ساعات اضافه کار کارکنان ستادی مطالبی را عنوان کرد و خواستار مساعدت بیشتری در شرایط فعلی شد.

احمدی لاشکی در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس نیز خاطر نشان کرد و سعی شده است بیشترین استفاده را از ظرفیت عالی مجلس شورای اسلامی برای تقویت برنامه ها و اجرای آنها داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار