معرفی داوران بخش گرافیک و تصویرسازی جشنواره معلمان هنرمند

شیراز (پانا)-– اساتید هنرمند «ساعد مشکی»، «مصطفی اسدالهی» و «محمد علی بنی اسدی» مسوولیت داوری بخش گرافیک و تصویرسازی نخستین دوره از جشنواره معلمان هنرمند را برعهده گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی داوران بخش گرافیک و تصویرسازی جشنواره معلمان هنرمند

به گفته علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با توجه به اهمیت و ارزش هنر دقت بسیاری درا نتخاب داوران جشنواره صورت گرفته تا از افراد حرفه‌ای و با سابقه در این جشنواره استفاده شود.

استان فارس میزبان نخستین جشنواره ملی معلمان هنرمند کشور است و این جشنواره از 22 دی ماه 99 در شیراز با برگزاری مراسمی باشکوه در جوار آرامگاه حافظ و با حضور بزرگان هنر و ادب پارسی کار خود را آغاز کرد و تاکنون داوران بخش‌های خوشنویسی، تک نوازی سنتی، تکخوانی (آواز سنتی)، موسیقی محلی، بخش نقد، شعر بزرگسال، داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی، نقالی و پرده‌خوانی، هنرهای نمایشی، کاریکاتور، گرافیک و تصویرسازی مشخص شده‌اند؛ به طوریکه مسوولیت داوری هر بخش به سه تَن از هنرمندان برجسته ملی از سراسر کشور سپرده شده است.

به گفته مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، فرصت حضور در چندین رشته هنری برای معلمان هنرمند ایجاد شده است و معلمان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره می‌توانند در هر زمینه‌ای که تخصص و اثر دارند با توجه به رشته‌های جشنواره شرکت کنند.

اختتامیه اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند اردیبهشت 1400 به میزبانی استان فارس برگزار می شود و معلمان علاقه مند می‌توانند تا ۱۰ اسفند از طریق سایت www.artistteachers.ir در جشنواره شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار