کشف ۱۶ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در فیروزه

فیروزه(پانا)_ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزه از کشف تعداد ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در فیروزه خبر داد.  

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۶ دستگاه  استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در فیروزه

به گزارش معاونت اجتماعی پلیس فیروزه، حمیدرضا خوشخو؛ فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در انبار یکی از روستاهای حوزه شهرستان فیروزه، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت اخبار با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر مراجعه و در بازرسی از آن تعداد 16 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش 700 میلیون ریال را کشف و در این زمینه 1 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه با تاکید بر اینکه تامین امنیت در حوزه اقتصادی کشور از وظایف ذاتی ناجا بوده و بر این اساس پلیس با مجرمین در این حوزه به جد برخورد خواهد کرد، از کلیه شهروندان خواست تا در صورت کسب هر گونه اخبار در حوزه ارز دیجیتال و موارد مشابه مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار