رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

شفاف سازی اتفاقات برعهده‌ خبرنگاران است

شهرری(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبرنگاران را چشم بینای جامعه دانست که با شفاف سازی فعالیت ارگان‌های مختلف در رشد سطح آگاهی مردم نقش موثر دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شفاف سازی اتفاقات  برعهده‌ خبرنگاران است

محسن نوروزیان در جلسه آموزشی خبرنگاران دانش آموزی پانا آموزش و پرورش ناحیه یک‌ری گفت: باشیوع ویروس‌کرونا بیش‌از ۹۰ درصد عملکرد آموزش‌ و‌ پرورش و دانش‌آموزان وارد حوزه‌ فضای‌ مجازی شده و تدریس هم از طریق برنامه‌ها انجام می‌شود، و بدین صورت تغییرات در قالب یک ارتباط دو سویه بین خانواده، دانش‌آموزان و مدرسه اتفاق افتاده است.

او با اشاره به اینکه شیوع‌ این ویروس منحوس‌سبب تغییر نگرش افراد در خصوص بستر مجازی به عنوان یک فضای پرمخاطره شد، ادامه داد: اگر برنامه‌ریزان آموزش‌و‌پرورش و متولیان فرهنگ اجتماعی درست ورود کنند و محتوا‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی مناسب با جنسیت و بوم‌شناسی منطقه تولید شود بسیاری از مشکلات گذشته به حداقل می‌رسد و این فضا می‌تواند یک ابزار کارآمد در تمام حیطه‌های آموزشی، تربیتی و پرورشی شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه‌ یک ری اظهار کرد: آموزش و پرورش با تقویت و رشد فرهنگ استفاده از فضای مجازی موجب ایجاد یک بستر مناسب برای تبادل اطلاعات بین همه‌ اقشار شده و برای استفاده از این فضا باید برنامه داشته‌ باشیم تاضمن استفاده حداکثری این مهارت را در حوزه‌های پرورشی و آموزشی ماندگار کنیم.

او ضمن یادآوری خصوصیات خبرنگاران، خطاب به دانش‌آموزان خبرنگار تاکید کرد: در مورد حضور در رسانه همواره سعی کنید افرادی باشید که صادقانه به رشد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، سواد و مهارت مردمان افزوده شود و هدف اصلی خود را کمک به جامعه و افزایش سطح آگاهی مردم قرار دهید تا در جامعه‌ای آرام و آگاه زندگی کنید.

نوروزیان با اشاره به نقش خبرنگاران در‌جامعه گفت: رسانه‌ها شفاف‌سازی اتفاقات را بر عهده‌ دارند و یک نظارت شیشه‌ای را می‌سازند که همواره مسئولان دیده می‌شوند و با دیدن سطح آگاهی مردم بالاتر می رود و در نتیجه درست قضاوت می‌کنند و قضاوت درست رمینه انتخاب درست را فراهم می‌کند و این انتخاب‌ها است که سرنوشت جامعه را رقم می‌زند.

اولین جلسه آموزشی خبرنگاران دانش‌آموزی پانا آموزش و پرورش ناحیه یک‌ ری در سالن شورای اداره آموزش‌و‌پرورش منطقه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، سرپرست و رابط خبرگزاری پانا ناحیه یک‌ ری و دانش‌آموزان علاقه‌مند به خبرنگاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار