دیدار نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بخشدار جوادآباد

جوادآباد(پانا)- نماینده مردم ورامین پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با حضور در بخشداری جوادآباد با بخشداردیدار و پیرامون راه‌های توسعه اقتصادی بخش گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی  با بخشدار جوادآباد

به گزارش روابط عمومی بخشداری جوادآباد ️در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام رضاپور امام جمعه ، دانایی شهردار، اعضای شورای بخش، تعدادی از کشاورزان و دامداران نیز حضور داشتند.

️حسین نوش آبادی ️نماینده مردم ورامین پیشوا قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت آزاد راه آبیک چرمشهر گفت: افتتاح این پروژه ۱۶۰ کیلومتری علاوه بر کاهش طول سفر ، به احیای جاده کهن ابریشم جهت توسعه اقتصادی و گردشگری این بخش کمک شایانی خواهد کرد

️او با اشاره به محور قم به گرمسار نیز اظهار کرد: این مسیر ۱۲۵ کیلومتری که بخشی از آزاد راه حرم تا حرم می باشد به افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات منجر خواهد شد

او در خصوص طرح آزادراه کاشان به چرمشهر بیان کرد: با نمایندگان چند شهر در استان‌های اصفهان، قم و سمنان در خصوص ایجاد آزادراه از کاشان به چرمشهر ورامین رایزنی شده و امیدواریم دولت برای کاهش زمان و صرفه‌جویی در سوخت، مراحل ساخت این آزاد راه را در دستور کار قرار دهد تا تردد مردم به آسانی انجام شود.

️نماینده مردم ورامین پیشوا قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاثیر دیگر بهره برداری از این سه پروژه را رونق گرفتن شهرک‌های سالاریه، چرمشهر و ملاآقایی دانست و اذعان کرد: با کاهش زمانی طول مسیر، ایاب و ذهاب در این محور جهت اشتغال در این گارخانه‌هانیز سهل و آسان خواهد شد و قطعا" با رونق تولید در این شهرک‌ها فرصت‌های شغلی زیادی برای جویندگان کار محقق می‌شود.

نوش آبادی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این مسیرها شاهد خروج شهرستان ورامین و بخش جواد آباد از یک بن بست ارتباطی و ایجاد یک چهار راه طلایی با شهرستان‌های مجاور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار