جشنواره شادمانه های برفی سازمان دانش آموزی، در هرمزگان در حال برگزاری است

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از برگزاری جشنواره زمستانه شاد تحت عنوان شادمانه های برفی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره شادمانه های برفی سازمان دانش آموزی، در هرمزگان در حال برگزاری است

اسماعیل خرامیده با اعلام این خبر افزود: جشنواره تولید محتوای زمستان شاد (شادمانه های برفی) همچنان در حال برگزاری است. تاکنون بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه سازمان دانش آموزی استان ارسال شده است که از این تعداد ۲۴۰ اثر برگزیده به سازمان دانش آموزی مرکز ارسال شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این جشنواره بزرگ در 6 پویش و موضوع کلی دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر بهشت، سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین اجرا می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را گرامیداشت ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی، غنی سازی اوقات فراغت و شناسایی استعدادهای برتر اعضای پیشتازان و مربیان دانست.

خرامیده اظهار کرد: مخاطبان این جشنواره اعضای پیشتازان در تمام مقاطع تحصیلی، مربیان پیشتاز و همچنین خانواده های اعضای پیشتازان است.
وی در پایان تصریح کرد: گروه های تخصصی ارزیابی پس از بررسی، آثار منتخب را در کانال سازمان دانش آموزی در شبکه شاد به نشانی parvareshi4@ قرار خواهند داد و پس از آن نفرات برتر با رای مستقیم دانش آموزان مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار