مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس بحران را پشت سر گذاشت؛ بازی مقابل گل گهر شاهکار بود

شناور بودن تاکتیک پرسپولیس حریف را دچار مشکل می‌کند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم با پشت سر گذاشتن بحران یکبار دیگر مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس بحران را پشت سر گذاشت؛ بازی مقابل گل گهر شاهکار بود

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا، درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر ایران گفت: «پرسپولیس در این بازی شاهکار کرد، البته من پیش‌بینی برد برای پرسپولیس را داشتم اما فکر نمی‌کردم با چنین نتیجه‌ای این بازی به سود ما به پایان برسد. از همان ابتدا و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا که انتقادها به پرسپولیس زیاد بود و همه می‌گفتند این تیم افت کرده من اعتقاد داشتم که رفته رفته شرایط برای پرسپولیس بهتر خواهد شد که این اتفاق هم افتاد. »

وی ادامه داد: « پرسپولیس شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت و هم‌اکنون بسیار قدرتمند پیش می‌رود، من فکر می‌کنم الان نیازمند چند بازیکن است و اگر بتواند آن‌ها را جذب کند، در نیم فصل دوم هم بسیار قدرتمند خواهد بود و یکی از مدعیان جدی برای قهرمانی است. »

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: « در دیدارهای اخیر تاکتیک پرسپولیس شناور بوده و بازیکنان مدام در حال تغییر پست هستند، این موضوع باعث می‌شود تیم حریف دچار مشکل شود و آن‌ها به اشتباه بیافتند. در چنین وضعی کنترل بازیکنان هم سخت خواهد بود. اگر تیمی بتواند این تاکتیک را پیاده و آن را اجرا کند قطعا پیروز خواهد بود. پرسپولیس با همین تغییر تاکتیک توانست به راحتی قهرمان نیم‌فصل شود. در واقع بازی‌سازی و گردش توپ دو اصل مهم است که بازیکنان به خوبی از پس آن برآمدند. »

کرمانی مقدم همچنین درباره گلزنی مهدی شیری در این بازی گفت: « یکی از اتفاقات خوبی که در تیم پرسپولیس شاهد آن بودیم احیای مهدی شیری بود. یک بازیکن با چند اشتباه نباید از ترکیب تیم‌دور شود، خدا را شکر چنین اتفاقی برای شیری رخ نداد و یحیی گل‌محمدی او را به خوبی درک کرد و توانست در بازی‌های دیگر با فرصتی که در اختیارش قرار می‌دهد او را احیا کند، در همین بازی مقابل گل‌گهر هم گل زد و هم باعث گل به خودی حریف شد. »

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان درباره تقویت خط حمله این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: « صحبت‌های در خصوص جذب شهریار مغانلو شده و بازگشت عیسی آل کثیر هم نزدیک است، حضور آنها باعث خواهد شد تا قطعا شاکله تیم در خط حمله خیلی قدرتمند ‌شود و دیگر مانند گذشته افت نمی‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار