رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در زنجان:

خیرین مدرسه ساز آینده‌سازی را انتخاب کرده‌اند

تهران (پانا) - معاون وزیر در آیین افتتاح آموزشگاه ۱۰ کلاسه «دکتر شقاقی» گفت مدرسه سازی در واقع آینده سازی است چرا که آینده خوب دانش‌آموزان می‌تواند در مدرسه ساخته شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز آینده‌سازی را انتخاب کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در آیین بهره برداری از مدرسه 10 کلاسه مشارکتی " دکتر شقاقی" در زنجان با تقدیر از خیّرین نیکوکار گفت: عرصه کار خیر بسیار متنوع است؛ اما فعالیت خیرین در حوزه مدرسه سازی متفاوت تر از دیگر عرصه هاست.

رخشانی‌مهر افزود: افرادی که مدرسه سازی را انتخاب کرده‌اند آینده‌سازی را انتخاب کرده‌اند چرا که مدرسه تاثیر قابل‌توجهی درساخت آینده کودکان دارد.

وی با اشاره به رشد اعتبارات سازمان نوسازی مدارس به ویژه ردیف مشارکتی، خاطر نشان کرد: سازمان نوسازی مدارس کشور در این سال ها همگام با خیرین تلاش کرده است تا مشکلات فضاهای آموزشی را برطرف کند به طوری که حدود 50 درصد از مدارسی که طی چهار سال اخیر ساخته شده، با مشارکت و همت خیّرین مدرسه ساز بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش به تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره پرداخت وگفت: تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در کشور داشتیم که با برنامه ریزی وتلاش های صورت گرفته به منظور تامین اعتبار آنها توانستیم از هدر رفت این سرمایه وفرسایش آنها جلو گیری نماییم و به لطف خداوند بخشی از این پروژه ها به مرور در حال تحویل هستند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور دربخش دیگری از صحبت‌های خود به افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه زنجان با 42 کلاس درس و امکانات ویژه اشاره و اضافه کرد: ساخت مجتمع های آموزشی براساس سند تحول بنیادین رویکردی در جهت توجه بیشتر به کیفیت آموزشی می‌باشد که در همه استان‌های کشور درحال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار