امضای تفاهم نامه همکاری میان آموزش و پرورش گیلان و پلیس راه استان

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد با همکاری دو دستگاه از ظرفیت شبکه شاد در تولید و محتوای آموزشی برای کاهش تصادفات جاده ای استفاده می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه همکاری میان آموزش و پرورش گیلان و پلیس راه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به گردشگر پذیربودن استان و وقوع تصادفات رانندگی در طول سال اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری، دو سازمان با بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای اجرایی کردن آموزه های ترافیکی و رانندگی همکاری می کنند.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی از مدارس در حاشیه جاده ها و پرحادثه بودن این مناطق خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مشترک ارتقای ایمنی موتور سیکلت سواران و عابران پیاده از طریق شبکه های مجازی و بارگذاری محتوای آموزشی در پیام رسان شاد، شاهد کاهش آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در گیلان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برگزاری بسیاری از برنامه های آموزش و پرورش در شبکه شاد اظهار کرد: ارائه آخرین روش های نوین در جهت آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با حوادث پیش رو نقش مهمی در ارتقای فرهنگ رانندگی، کاهش مخاطرات و صرفه جویی در هزینه های ناخواسته خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار