محمود رضا کریمی «مشاور امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان زندان‌ها» شد

تهران (پانا) - محمودرضا کریمی طی حکمی از سوی محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، به عنوان مشاور اموررسانه‌ای رئیس سازمان زندان‌ها و مدیر روابط عمومی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
محمود رضا کریمی «مشاور امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان زندان‌ها» شد

به گزارش سازمان زندان‌ها، در حکم انتصاب کریمی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محمود رضا کریمی با سلام و تحیت نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان منصوب می شوید.

در دوران تحول قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها با محوریت تبدیل زندان به «آموزشگاه نیکی ها» استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توجه دادن ذهن جامعه به فعالیت‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به زندانیان و خانواده‌های آنها و لزوم توجه گروه‌های جهادی و مردم نهاد به اصلاح و تربیت زندانیان و انتقال دغدغه‌های موجود در عرصه زندانبانی به نهادهای مسئول از طریق انجام کار رسانه‌ای هنرمندانه، جزو کارهای اساسی و مورد انتظار است.

امید است با استعانت از مدد الهی و ارواح طیبه شهدا و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) در انجام امور محوله، موفق باشید.

لازم به ذکر است، محمودرضا کریمی دانشجوی دکتری و از سال ۸۱ مشغول فعالیت رسانه‌ای است.

او در حوزه رسانه سوابقی همچون سردبیری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، سردبیری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سردبیر سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان، روزنامه ایران، خبرگزاری نسیم آنلاین، خبرگزاری تابناک و خبرگزاری پانا را در کارنامه خود دارد.

کریمی پیش از این مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشگاه قوه قضاییه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار