عظمتی: دانشگاه شهید رجایی به توانمندسازی مدیران آینده می‌پردازد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت که سازمانی را در دانشگاه شهید رجایی خواهیم داشت تا به عنوان مرکز توانمندسازی مدیران کشور نقش آفرین باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
عظمتی: دانشگاه شهید رجایی به توانمندسازی مدیران آینده می‌پردازد

حمیدرضا عظمتی در مصاحبه با بخش "باسخنگویان" در برنامه زنده "رویداد" رادیو گفت‌وگو در خصوص آماده سازی بسته‌های تحولی اظهار کرد: تلاش داشتیم در وزارت آموزش و پرورش ذیل سند تحول بنیادین، فعالیت‌های عملی و اجرایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ماموریت ما تربیت دبیران فنی و حرفه‌ای است و تنها دانشگاهی هستیم که این ماموریت را بر عهده داریم.

عظمتی توانمندسازی مدیران را از زیر نظام‌های سند تحول دانست و افزود: برای تحقق یکی از این مسائل، طرح توامندسازی مدیران را در هنرستان‌ها مطرح کردیم و سازمانی را در دانشگاه شهید رجایی خواهیم داشت تا به عنوان مرکز توانمندسازی مدیران کشور نقش آفرین باشد.

وی از ایجاد شورای عالی رشته‌ها تحصیلی در وزارت علوم خبر داد و گفت: رشته‌های تحصیلی جدید نیز جز دروس دانشگاهی قرار می‌گیرد و امیدوار بودیم در نیمسال دوم نیز اقدام به دانشجو پذیری کنیم ولی تا این لحظه این موضوع محقق نشده است.

عظمتی از گرفتن دانشجو در این رشته در سال 1400 خبر داد و گفت: این دانشجویان رشته مدیریت آموزشگاهی را در حوزه فنی و حرفه‌ای اخذ خواهند کرد که در قالب کنکور پذیرش دانشجو خواهیم کرد و هنر آموزان ما نیز دبیران شاغل در هنرستان‌ها خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار