وضعیت کرونایی شهرستان‌های مازندران: 8 شهرستان نارنجی است

ساری (پانا) - وضعیت کرونایی شهرستان‌های مازندران با اضافه شدن یک شهرستان به رنگ نارنجی و سه شهرستان به رنگ زرد، نسبت به روزهای گذشته نگران‌کننده‌تر شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت کرونایی شهرستان‌های مازندران: 8 شهرستان نارنجی است

سامانه ماسک (پویش مردمی مقابله با کرونا) در نقشه امروز خود می‌گوید که 8 شهرستان ساری، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، نور، چالوس و رامسر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند؛ وضعیت که این سامانه آن را «پرخطر» می‌داند. این در حالی است که در روز دوشنبه 25 بهمن شهرستان بابلسر با وضعیت زرد اعلام شده بود.

طبق این سامانه 3 شهرستان میاندورود، سیمرغ و سوادکوه شمالی همچنان در وضعیت آبی با عنوان «کم‌خطر» قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها که شامل 11 شهرستان می‌شود در شرایط زرد با عنوان «خطر متوسط».

در مجموع وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان حادتر شده است: یک شهرستان زرد به نارنجی و 3 شهرستان آبی به زرد تغییر رنگ داده‌اند تا نقشه رنگ‌بندی مازندران با کنار هم قرار گرفتن 22 شهرستان آن، بیشتر به رنگ نارنجی درآید.

در حال حاضر، ۹۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی مازندران بستری هستند و ۲۰۲ نفر از آنان با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

در شبانه‌روز گذشته ۱۰ نفر در استان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار