مناظره دانش‌آموزی پیشتازان استان لرستان برگزار شد

خرم آباد(پانا) - جلسه مناظره پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان لرستان با حضور مربیان و کادر اداری این سازمان با موضوع حذف کنکور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مناظره دانش‌آموزی پیشتازان استان لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی لرستان، جلسه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان‌لرستان با حضور مربیان و کادر اداری این سازمان در محل دفتر مدیریت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، علی ملکشاهی، ضمن عرض ادب و خوش‌آمدگویی، توضیحاتی در رابطه با نحوهٔ برگزاری مناظره ارائه داد.

سپس خانم ها جمشیدی و فتحیان، داوران جلسه با توجیه گروه های شرکت کننده، فرآیند مناظره را آغاز کردند. گروه‌های حاضر در جلسه به‌عنوان موضوع بحث، مسئله حذف‌کنکور را مطرح کرده، سپس موافقان و مخالفان نظرات خود را در نوبت‌های تنظیم‌شده ارائه دادند.

پس از پایان زمان‌های تنظیم‌شده برای هر گروه از داوران به سرگروه‌ها تذکرات لازم را خاطرنشان کرده و پس از اینکه هر دو گروه نظرات خود را مطرح کردند، رییس جلسه به همراه داوران امتیازات را برای هر دو گروه لحاظ کردند.

نحوهٔ امتیازدهی داوران بر اساس انسجام شرکت‌کنندگان در گفتگو، فن بیان، نوع فکر و ایده‌های خلاق، نتیجه‌گیری در صحبت‌های هر دو گروه و...تعیین شده است.

در پایان این جلسه طبق امتیازات داده شده توسط داوران و رییس جلسه، گروه دختران (موافقان حذف کنکور) با کسب بیشترین امتیاز برندهٔ این مناظره شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار