دهقانی: نسخه بازمهندسی شده تشکیلات پیشتازان فرایندمحور شده و دارای بنیه علمی است

تهران (پانا) - معاون سازمان دانش آموزی و عضو کمیته بازمهندسی تشکیلات پیشتازان یکی از تفاوت‌های مهم نسخه بازمهندسی شده را فرایندمحوری و اتکا بر پشتوانه علمی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دهقانی: نسخه بازمهندسی شده تشکیلات پیشتازان فرایندمحور شده و دارای بنیه علمی است

نشست هم‌اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان صبح امروز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۹۹ باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان در تشریح نسخه بازمهندسی شده تشکیلات دانش‌آموزی گفت: ما در این جلسه شما را درباره نسخه جدید اقناع می‌کنیم تا بعدها شما بتوانید دیگران را اقناع کنید.

وی افزود: در اثر فشارهایی که وجود داشت ما ناچار به انتخابی میان بودن و نبودن سازمان شدیم. ما در شرایطی سختی این تصمیم را گرفتیم.

وی افزود: تشکیلات تبدیل به پاشنه آشیل سازمان شده بود و محتوای موجود پاسخگوی نیازها نبود. مطالبات رهبری هم نقش بزرگی در این بازمهندسی داشت.

معاون سازمان دانش‌آموزی درباره ویژگی‌هایی تشکیلات جدید گفت: تشکیلاتی که بنا شده است صد در صد بومی و اسلامی ایرانی است. دوم اینکه این تشکیلات علمی است؛ تشکیلات پیشین هم بنیه علمی نداشت و هم فرایندمحور نبود. امروز در نسخه جدید فرایندها حفظ شده است. تشکیلات جدید همان ظرف و قالب دارد ولی محتوای آن کاملا بروزرسانی شده است. همچنین اصلاحاتی جدی در علایم، نمادها و نشان‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز همه ما باید به باوری مشترک برسیم پس از شما می‌خواهم اگر حرفی دارید اینجا مطرح کنید. بدانید که اگر روی روش‌ها یا واژگانی اصلاحی را وارد می‌دانید آن را اعمال خواهیم کرد. امروز وقت آن است که شما صحبت کنید تا از نظرات تک تک شما مطلع شویم.

سپس بحری‌زاده قائم مقام سازمان دانش‌آموزی طرح بازمهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی را به حاضران معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار