در پی اعلام وضعیت نارنجی در بویراحمد؛

محدودیت‌های ترافیکی کرونا در شهر یاسوج اعمال می‌شود

یاسوج (پانا) - فرماندار شهرستان بویراحمد خبر داد در پی اعلام وضعیت نارنجی در بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی کرونا در شهر یاسوج اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی کرونا  در شهر یاسوج اعمال می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، شاهرخ کناری در جلسه ستاد مدیریت کرونای این شهرستان گفت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در بویراحمد، علاوه بر محدودیت تردد بین شهری، محدودیت‌های ترافیکی نیز در مرکز شهر یاسوج به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعمال می‌شود.
کناری افزود: عادی انگاری شرایط کرونا و بی توجهی در برپایی تجمعات در مراسم جشن و عزا، شرکت در دور همی‌ها، فعال بودن اماکن گردشگری و ازدحام جمعیت در مرکز شهر باعث گسترش دوباره کرونا در شهرستان بویراحمد شده است.
کناری اضافه کرد: هم اکنون خدمات درمانی به افراد مبتلا به کرونا در سه بیمارستان در شهر یاسوج ارائه می‌شود.
وی با ابراز نگرانی از رها شدن گشت‌های کنترل ترافیک درغفلت پلیس راه در ورودی‌های شهر یاسوج برای جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی ادامه داد: این در حالی است که در مجاورت کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان که در وضعیت قرمز و خطرناک به سر می‌برد کنترل ورودی‌ها را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

تعطیل شدن باغ‌های تفریحی و تالار‌های پذیرایی

فرماندار بویراحمد رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادرات و بانک‌ها را زنگ خطری جدی برای بازگشت این شهرستان به وضعیت قرمز دانست و گفت: دیروز یکی از بانک‌های مرکز استان به دلیل بی توجهی به کرونا پلمپ و به چند دستگاه اداری هم برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های ستاد کرونا اخطار داده شد.
یزدانپناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویر احمد هم در این جلسه گفت: ازدحام جمعیت در برخی دستگاه‌ها از جمله دادسرا‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک‌ها، دفاتر پبشخوان و همچنین برخی صنوف از جمله خدمات موبایل و باشگاه‌های ورزشی نگران کننده است و باید با ارائه راهکار‌های لازم مانع از گسترش بیماری کرونا در شهرستان شد.
تعطیل شدن باغ‌های تفریحی، تالار‌های پذیرایی مهدکودک‌ها و موسسه‌های آموزشی زبان و موسیقی و ممنوعیت تجمعات در مراسم عزا و عروسی از مصوبات این نشست بود.

ورود از خوزستان به گچساران هم ممنوع شد

فرمانده انتظامی گچساران در نشست ستاد کرونای این شهرستان گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان خوزستان و افزایش شمار مبتلایان به کرونا در گچساران، محدودیت تردد اعمال می‌شود.
موسوی با بیان اینکه مسیر ورودی از سمت بهبهان و جاده پازنان به گچساران بسته می‌شود، افزود: تردد شبانه هم از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ممنوع است.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: محدودیت تردد در سطح شهر هم اعمال می‌شود و از تردد خودرو در سطح شهر جلوگیری می‌شود.
موسوی بیان کرد: راه بندان و منع تردد در خیابان هلال احمر مرکز شهر و خیابان‌های منتهی به میدان امام اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار