حضورحداکثری و داوطلبانه دانش آموزان در کارگاه های مهارتی هنرستانها دغدغه ماست

طرقبه شاندیز (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازدید از هنرستان کاردانش شهید محمد باقر صدر طرقبه گفت حضور حداکثری و داوطلبانه دانش آموزان در کارگاه های مهارتی هنرستانها دغدغه است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حضورحداکثری و داوطلبانه  دانش آموزان در کارگاه های مهارتی هنرستانها دغدغه ماست

رضا صابری تولایی، ضمن قدردانی از زحمات مدیر، کادر اداری و آموزشی هنرستان با اشاره به نقش و جایگاه مهم کارگاه های مهارتی عنوان کرد: مجاب کردن خانواده ها به حضور دانش آموزان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مهارتی هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش مورد تأکید است.

وی ادامه داد: باید تدابیری اندیشیده شود که دانش آموزان مهارت لازم را در سال جاری کسب کنند. همیشه دغدغه ما در بخش کار و دانش و فنی حرفه ای از بخش های دیگر بیشتر بوده است. دروس کارگاهی و عملی در فضای مجازی امکان تشکیل آن نیست و هنرستان ها برای آموزش حضوری بیش از همه دغدغه دارند.

حجت امینی، مدیر هنرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون مدیر کل اشاره کرد: ما در حال بارگذاری طرحی هستیم که این امر به حول و قوه الهی هر چند سریع تر محقق می شود. این طرح در پیشبرد روند اهداف آموزشی دانش آموزان کمک شایانی خواهد کرد، چرا که امروز مسئولیت و نقش هنرستان ها در مقایسه با نیاز جامعه بیشتر از همیشه مشهود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار