رشد درصد قبولی و افزایش میانگین نمرات امتحانات نهایی نشانه موفقیت در برنامه ریزی ها است

زبرخان (پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان زبرخان، رشد درصد قبولی و افزایش میانگین نمرات امتحانات نهایی را نشانه موفقیت در برنامه ریزی ها دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد درصد قبولی و افزایش میانگین نمرات امتحانات نهایی نشانه موفقیت در برنامه ریزی ها است

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش زبرخان در گفت و گو با پانا با اشاره به توفیقات کسب شده توسط مدارس این شهرستان اظهار کرد: در سال تحصیلی 98-99 دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس شهرستان زبرخان موفق به کسب رتبه اول در میانگین درصد قبولی امتحانات نهایی در سطح استان خراسان رضوی شدند.

مهدی میمری توفیقات کسب شده را مرهون تلاش و زحمات دبیران و مدیران مدارس دانست و افزود: حوزه آموزش در سال تحصیلی 98-991 دوره های توانمندسازی با حضور مشاورین مطرح استان و همچنین جلسات کارگاهی متعدد ویژه معلمین، مدیران و دانش آموزان برگزار کرده و از هیچ تلاشی جهت رشد و پیشرفت توان علمی دانش آموزان دریغ نمی کند.

وی رشد همه جانبه در میانگین نمرات امتحانات نهایی را نشان دهنده موفقیت در برنامه ریزی‌ها دانست و بیان کرد: شهرستان زبرخان در سال تحصیلی گذشته در درصد قبولی امتحانات نهایی در رشته‌های مختلف خوش درخشید و در رشته تجربی رتبه اول، در رشته ریاضی و فیزیک رتبه چهارم، در رشته انسانی رتبه دوم و در جمع سه رشته رتبه اول استان را کسب کردیم و امیدواریم که در سال تحصیلی جاری هم این افتخار نصیب دانش آموزان زبرخانی شود.

میمری افزود: به جهت تشکر از مدیران و دبیران مدارس متوسطه دوم شهرستان زبرخان که در کسب این افتخار نهایت تلاش خود را کردند در مراسم هایی به صورت جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از دبیران پایه دوازدهم، مدیران و معاونین این مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار