اولین جلسه کارگروه گرامی‌داشت هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

شهرری (پانا) -در اولین جلسه کارگروه گرامی‌داشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی که با حضور سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری و جمعی ازکارشناسان برگزار شد، بر اهمیت کار تربیتی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کارگروه گرامی‌داشت هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

در این جلسه بهروز احمدیان سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب المرجب، به اهمیت کار تربیتی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در جهت هرچه پربار برگزار شدن هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در هشتم اسفندماه یکی از رسالت‌های این معاونت است.

او در ادامه هدف از تشکیل این جلسات را همفکری و تبادل نظر با دست اندرکاران و صاحب‌نظران حوزه پرورشی در جهت برگزاری شایسته و مطلوب روز امور تربیتی و تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی،کارشناسان سلامت، مشاوران و معلمان تربیت بدنی اعلام کرد.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص انجام برنامه‌های متنوع تربیتی و فرهنگی در هفته تربیت پرداختند.

هشتم اسفند ماه در تقویم معاونت پرورشی و فرهنگی، یادآور تلاش‌هاو مجاهدت‌های شهیدان باهنر و رجایی در تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی در سال 1359 است.

خبرنگار:فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار