اسباب بازی‌های کوچک یک دختربچه کابوس مادرش شد + فیلم

تهران (پانا) - دختر بچه‌ای که ۱۵۰ توپک چسبنده اسباب بازی به موهایش چسبیده شده بود، با تلاش ۲۰ ساعته مادرش توانست از این کابوس رهایی یابد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اسباب بازی‌های کوچک یک دختربچه کابوس مادرش شد + فیلم

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بدترین کابوس مادری در حادثه‌ای عجیب در پنسیلوانیا آمریکا رخ داد و او مجبور بود برای خوشحالی دخترش ۲۰ ساعت وقت صرف کند تا مو‌های دخترش را کوتاه نکند.

هنگامی که هر دو فرزند این مادر پس از پایان تحصیلات خود و در اوقات فراغت و تعطیلات خود می‌خواستند با اسباب بازی متشکل از توپک‌های چسبنده بازی کنند و خودشان عروسک و طرح‌هایی را بسازند، حادثه‌ای که نباید رخ می‌داد اتفاق افتاد.

پسر بچه یک جعبه کامل از این اسباب بازی‌ها را بر روی سر خواهرش ریخت و بدترین لحظات و خسته کننده‌ترین روز را برای مادرش رقم زد.

مادر این دختربچه از این وضعیت تعجب کرده و می‌گوید که فکر می‌کند حادثه سختی را تجربه کرده است، زیرا مو‌های دخترش با ۱۵۰ توپک چسبنده به شدت به هم پیچیده شده بودند و جدا کردن آن‌ها از یکدیگر بسیار سخت بوده است.

او افزود که حدود سه ساعت طول کشید تا فقط ۱۵ قطعه را از مو‌های دخترش جدا کند سپس از اینترنت برای یافتن بهترین روش برای خلاص شدن از شر این توپک‌ها استفاده کند و بعضی توصیه کردند که از روغن گیاهی برای کاهش گره‌ها استفاده کند، اما اوضاع بدتر شد.

مادر پس از تحمل فراوان دخترش توانست پس از ۲۰ ساعت و پس از کنده شدن مو‌های زیادی، با موفقیت قطعات این بازی را از مو‌های دخترش جدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار