بازدیدمعاون آموزش متوسطه استان زنجان از مدارس شهرستان ابهر

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه با حضور در شهرستان ابهر از برخی مدارس بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمعاون آموزش متوسطه استان زنجان از مدارس شهرستان ابهر

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه با حضور در شهرستان ابهر از برخی مدارس بازدید کردند.

بهرامی ضمن تبریک دهه فجر و قدردانی از زحمات تمامی فرهنگیان که در ایام شیوع ویروس کرونا در راستای تداوم فرآیند آموزشی فعالیت کرده اند گفت: فرهنگیان گرامی در کنار چالش های موجود در بحث آموزش های غیرحضوری، خالصانه و با ایثار مشغول فعالیت هستند.

وی برنامه ریزی در راستای بهبود کیفیت آموزشی و ارتقا شاخص ها با بهره‌مندی از هم افزایی و انسجام سازمانی را از ضروریات عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در ایامی که مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت می‌کنند شاهد افت کیفیت آموزشی نباشیم و در جهت توسعه و ارتقا کیفیت حرکت کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر اهمیت ارزشیابی مستمر و پیگیری مداوم وضعیت تحصیلی دانش آموزان اظهار کرد: شهرستان ابهر در شاخص‌های مختلف آموزشی جزو مناطق سرآمد و پیشرو در سطح استان است که این موضوع نشان از تلاش و زحمت تمامی همکاران در حوزه های مختلف مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ابهر دارد.

بهرامی در ادامه در تماس تلفنی با اولیای دانش آموزان مدارس ابهر از نزدیک در جریان فرآیند آموزشی دانش آموزان و میزان رضایت اولیا از نحوه آموزش‌های غیرحضوری قرار گرفت، همچنین وی در این مکالمه تلفنی پاسخگوی سوالات، نظرات و انتقادات اولیا بود.

در ادامه شریفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ارائه گزارشی از خلاصه فعالیت های صورت گرفته، گفت: جلسات متعددی با مدیران مدارس در راستای همسو کردن اقدامات و فعالیت ها و تقویت کیفیت آموزشی برگزار شده است.

وی با تاکید بر لزوم همفکری و مشارکت در پیشبرد اهداف متعالی آموزش و پرورش اظهار کرد: کاهش فاصله بین صف و ستاد موجب خواهد شد تا شاهد نتایج مثبت و موثر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار