تازه های نشر دفتر انجمن اولیا ومربیان؛

کتاب «کرونا ویروس، تاب آوری وسلامت روان» منتشر شد

تهران (پانا) - کتاب کرونا ویروس، تاب آوری وسلامت روان توسط انتشارات انجمن اولیا و مربیان منتشرشد. 

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «کرونا ویروس، تاب آوری وسلامت روان» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی دفتر انجمن اولیا و مربیان، این کتاب در مورد کروناویروس، اضطراب کرونا، بیماری‌هراسی، مدیریت استرس و راهبردهای کاهش استرس دربرابرکرونا، شناسایی و پذیرش هیجانات، شفقت‌ورزی، مقابله‌های معنوی دربرابرکرونا، داغ‌دیدگی و واکنش‌ها و مراحل سوگ، مشاوره و روان‌‌درمانی سوگ، تحول ورشد پس ازبیماری و سوگ، آمادگی روان‌شناختی برای مواجهه با پاندومی کرونا، گسست‌های بین‌نسلی در دوران پساکرونا، چالش‌‌های بین همسران و ضرورت پرداختن به امنیت درخانواده دردوران کروناست.

این کتاب با ارائۀراهکارهای سریع و کاربردی می‌تواند به همگان کمک کند تا یک راهنمای عملی درمقابله با آثارروان‌شناختی کرونا داشته باشند. این اثرحاصل هم‌اندیشی و همکاری کارگروه روان‌شناسی و سلامت اجتماعی کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعۀدانشگاه تهران و جمعی ازاعضای هیأت علمی دانشگاه تهران است. ستادملی مبارزه باکرونا، کارکنان سلامت دربیمارستان‌ها، کلیۀشهروندان جامعه، مشاوران، روان‌درمانگران،متخصصان روان‌شناسی سلامت،دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های روان‌شناسی، مشاوره، علوم پزشکی و پرستاری ازجمله گروه‌هایی هستند که می‌توانند ازمطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

نویسنده‌گان کتاب دکترمحمدخدایاری فرد، دکتریونس نوربخش، دکترغلامعلی افروز، دکترمحسن شکوهی یکتا، دکتر الهه حجازی، دکتررضا رستمی، دکترجواد حاتمی و دکترمحمدحسن آسایش هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار