توسط رئیس جمهورو به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد

افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس

تهران (پانا) - پروژه ییمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس با اعتباری بالغ بر317 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶۸۰ نفر که توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران تأمین خواهدشد، به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیمارستان ۱۶۰  تختخوابی شهرستان قدس

لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس، در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس، که صبح امروز توسط رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد، اظهار کرد: کلنگ پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس در سال ۱۳۸۹ توسط وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی وقت بر زمین زده شد، اما تا سال ۱۳۹۴ اقدامی صورت نگرفت.

او در ادامه افزود: امروز پس از گذشت زمانی نزدیک به ۱۰ سال یکی از مهم‌ترین مشکلات شهروندان شهرقدسی در رابطه با بهداشت و امور درمانی حل شد. شهروندانی که برای بسیاری از امور درمانی نیاز به خارج شدن از شهر و مراجعه به نزدیک ترین بیمارستان را در حومه شهرستان قدس داشتند.

واثقی تصریح کرد: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و در ساختمانی به وسعت ۲۲ هزار چهارصد و چهل و هشت متر مربع واقع شده که دارای بخش‌هایی از جمله، بستری کودکان، جراحی، ccu، Icu، Nicu، اورژانس، بستری روانی، دیالیز، pccu، گهواره نوزاد، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و رادیولوژی است.

فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: یکی دیگر ازویژگی‌هایی که این بیمارستان را نسبت به دیگر مراکز درمانی برتر می‌کند، این است که رنگ اتاق‌ها و حتی لباس‌های هر بخش، با بخش دیگر متفاوت است.

پروژه ییمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶۸۰ نفر که توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران تأمین خواهدشد، به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار: محمد جوادماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار