همایش تجلیل از دبیران و کارشناسان تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی برگزار شد

بوشهر(پانا)- همایش تجلیل از دبیران و کارشناسان تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی در شهرستان دشتی و مناطق کاکی و بردخون برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از دبیران و کارشناسان تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی برگزار شد

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش تجلیل از دبیران و کارشناسان تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در شهرستان دشتی و مناطق کاکی و بردخون برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله ۲۲ بهمن گفت: پیشرفت ورزش استان نتیجه زحمات و تلاش همکاران در سال های گذشته است در طی یک سال گذشته به دلیل ویروس منحوس کرونا و شرایط خاص پیش آمده همکاران ستاد کار خلاقانه را شروع کرده که ابتدای آن پویش ورزش در منزل بود استارت اولیه این پویش در استان بوشهر زده شد که این حرکت باعث شد استان بوشهر بعنوان دبیرخانه تولید کلیپ های ورزش و نرمش صبحگاهی در کشور انتخاب شود و کار زیبای همکاران و دانش آموزان در شبکه مجازی شاد کانال تربیت بدنی بارگذاری شود و همچنین از دیگر دستاوردهای این مدت تولید دستگاه ضدعفونی کننده و اپلیکیشن پروژه ملی کوچ است.

اسد حصیری بیان کرد: چشم انداز ما ملی است من چشم انداز خوبی را برای استان می بینم و شخصا از طرح‌های ملی و کشوری حمایت می‌کنم. ما می توانیم حرفی برای گفتن در کشور داشته باشیم. ما باید خلاقیت، برنامه محوری، ایده محوری، فناوری و دانش موجود در برنامه ها داشته باشیم تا پرچم حوزه را بالا ببریم.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی دبیران تربیت بدنی در نهاد تعلیم و تربیت بر روح و جسم دانش آموزان اثرگذار خواهد بود. امیدوارم جایگاه تربیت بدنی و سواد حرکتی در میان دانش آموزان و جامعه ارتقا یابد و بتوانیم گام های بلند و بزرگی در این حوزه برداریم.
منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی در راستای طرح و برنامه های تربیت بدنی افزود:
تربیت بدنی زیربنای تعلیم و تربیت است و مانند یک ساختمان است که این ساختمان پایه ها و ستون هایی دارد برای استحکام و قدرتمند بودن. این ساختمان نیاز است ستونها را قوی کرد ما به دنبال استحکام و قدرت بخشیدن به تربیت بدنی هستیم برنامه محورانه این کار را چندسال است آغاز کرده ایم .

هوشیار گفت: مرحله ثانویه غربالگری و ثبت سامانه پروژه ملی کوچ از اول اسفند ماه آغاز می‌شود باید کار سریع و دقیق انجام شود همچنین در مورد جشنواره کشوری کوچ و لیگ تندرستی تاکید داشتند که شرکت دانش آموزان، معلمان و اولیا در جشنواره ملی کوچ و همچنین لیگ تندرستی بواسطه اهمیت موضوع و ارتقا سطح سواد سلامت با پی گیری های شما معلمان تربیت بدنی می تواند گام مثبتی در مسیر حرکت هدفمند برنامه های حوزه تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی باشد.

هوشیار افزود: اگر موفقیتی در حوزه تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اتفاق افتاده بواسطه کار تیمی بوده است‌ ما یک تیم ۵۰۰نفره متشکل از دبیران زحمتکش تربیت بدنی کارشناسان تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی و معاونین پرورشی تربیت بدنی و در کنار ما آموزگاران پایه و همچنین معاونین پرورشی تربیت بدنی مدارس هستند. استفاده از تمام ظرفیتها و رعایت عدالت در توزیع امکانات و برنامه ها در تمام شهرستان مناطق استان از دیگر رویکردهای هدفمند تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی استان بوده است و این شرایط ادامه خواهد داشت.
امروز استان ما در حوزه تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی جایگاه قابل احترامی در کشور دارد، ولی جای کار بیشتر است. در دهه مبارک فجر رونمایی از کلاس های درس تربیت بدنی و دیگر دستاوردهای تربیت بدنی با حضور مدیر کل تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی انجام خواهد گرفت.
هوشیار در جمع معلمان تربیت بدنی اضافه کرد: زحمات شما معلمان تربیت بدنی منجر به این شد که شهرستان دشتی و مناطق کاکی و بردخون موفق در اجرای طرح ها و برنامه های حوزه تربیت بدنی باشد.

در پایان از تلاش روسا و معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی و معلمان تربیت بدنی تشکر و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار