آغاز طرح بزرگ محرومیت زدایی در منطقه منبع آب اهواز

اهواز (پانا) -  به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طرح بزرگ محرومیت زدایی در منطقه منبع آب اهواز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان و فرمانده بسیج جامعه پزشکی استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح بزرگ محرومیت زدایی در منطقه منبع آب اهواز

به گزارش پانا ،فرهاد ابول نژادیان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری بسیج جامعه پزشکی و سپاه حضرت ولیعصر(عج) طرح محرومیت زدایی در حوزه سلامت با محوریت ارائه رایگان خدمات بهداشتی، پزشکی، دندانپزشکی و توانبخشی را در مرحله اجرا قرار داده است.

او افزود: کارکنان مرکز بهداشت شرق اهواز با انجام پایش اولیه در مناطق منبع آب، آل صافی و دیگر مناطق هم جوار، با انجام ویزیت اولیه، بیماران نیازمند را شناسایی نمودند.

ابول نژادیان ادامه داد: در این مرحله، بیمارانی که از قبل غربالگری شده بودند، توسط دستیاران تخصصی، اعضای هیئت علمی، پزشکان و دنداپزشکان عمومی مورد معاینه قرار گرفته و اقدامات درمانی لازم برای آنها صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان اظهار کرد: در این طرح تمامی خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی از امروز به مدت یک ماه به مردم نیازمند و محروم منطقه بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار