کار سخت محمود فکری برای دیدار با سپاهان؛ 2 ستاره استقلال با بازی بزرگ نمی‌رسند

تهران (پانا) - استقلال تهران در دیدار حساس پایان نیم فصل اول به احتمال زیاد دو بازیکن مهم خود را در اختیار نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۶۲۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کار سخت محمود فکری برای دیدار با سپاهان؛ 2 ستاره استقلال با بازی بزرگ نمی‌رسند

استقلال تهران که روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند و از نظر نتیجه‌گیری در نوسان به سر می‌برد، باید در آخرین بازی‌اش از نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان روبروی شاگردان محرم نویدکیا در تیم سپاهان اصفهان قرار بگیرد؛ دیداری که برای زنده ماندن شانس قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر بسیار مهم و تاثیرگذار است و دو تیم 3 امتیاز حساس را پیش‌و خواهند داشت.

البته نباید فراموش کرد که از نظر امتیاز و با توجه به تعداد بازی‌ها، پرسپولیس شانس اول قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، هر چند قهرمانی در نیم فصل ارزشی ندارد و تنها می‌تواند به افزایش روحیه تیم‌هایی که سال‌هاست به جام قهرمانی نرسیده‌اند کمک کند.

اما استقلال در پرحاشیه‌ترین روزهای این فصل خود در حالی فردا راهی اصفهان خواهد شد که حضور دو بازیکن این تیم در دیدار حساس با سپاهان در ابهام قرار دارد و شانس رسیدن آنها به این بازی بسیار کم است.

شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان مصدوم‌های استقلال تهران هستند که فعلا شرایط تمرین تیمی را پیدا نکرده‌اند و با این وضعیت بعید است آنها بتوانند مقابل سپاهان به زمین بروند. البته در بین این دو نفر اوضاع شیخ دیاباته کمی بهتر است و حتی شاید با تیم راهی اصفهان هم شود اما حضور او در زمین حتی برای دقایقی کوتاه می‌تواند ریسک تشدید مصدومیت را برای محمود فکری همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار