نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

انقلاب اسلامی غده سرطانی رژیم اشغالگر را جمع خواهد کرد

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت انقلاب اسلامی غده سرطانی رژیم اشغالگر را جمع خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی غده سرطانی رژیم اشغالگر را جمع خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران روز راهپیمایی 22 بهمن که با حضور عده ای از مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی در مصلی امام خمینی ره برگزار شد، گفت: امروز تصویری که از سردمدار کفر و استکبار آمریکا در دنیا است، آمریکای گذشته نیست؛ به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، شاخص های ابر قدرتی را از دست داده است و کنگره آمریکا محل درگیری های آنها می باشد. همچنین آمریکا دربرابر کرونا ناتوان است و این عظمت انقلاب ما را نشان می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلات آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تحقیر شدن آنها به واسطه انقلاب بوده است. به گفته یکی از سیاستمداران آمریکا، مشکل آنان با ایران نیست بلکه با انقلاب اسلامی ایران است. این همان هشدار قرآن است که جنگ آنان با دین ما می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در مورد بزرگترین شکست آمریکا چنین گفت: آنها تصور می کردند که می توانند روحیه استقامت و استکبار ستیزی مردم ما را از بین ببرند اما چنین اتفاقی نیفتاد و استقامت و مردم ایران با وجود همه مشکلات توانست جنگ را از نقطه مرکزی انقلاب به خاک دشمن ببرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن شکست خورده است؛ آنها پیش بینی می کردند سال 99 برای ما سالی پر چالش و براندازنده باشد اما مطلع شدید که سال گذشته و نیز امسال خود دشمن چه وضعی داشته و دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سراشیبی سقوط آمریکا سرعت بیشتری پیدا کرده است، گفت: برعکس، انقلاب اسلامی نه تنها قلوب ملت ها و بسیاری از فرهیختگان عالم، بلکه کم کم دولتها را هم تحت تاثیر قرار می دهد. مردم عزیز ایران باید در پیشگاه خدا و محضر شهدا به خود ببالند که سبب شدند نظام ولایی چهار دهه با اقتدار بماند و حفظ شود.
وی در مورد مشکلات جامعه اظهار داشت: در صحنه های مختلف مشکلات گوناگونی از جمله مشکلات اقتصادی، بیکاری، درد و گله مسئولین فرهنگی، روحانیت و حوزه های علمی وجود دارد و در راه خدا مجاهدت کردن با دشمنانی مواجه است اما این مشکلات از کجا آغاز شده اند و دلیل این مشکلات معلول عمل به دین است؟‌

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: به تعبیر حضرت آقا نابسامانی ها و مشکلات موجود در کشور به دلیل عمل به شریعت نیست، بلکه نتیجه عمل نکردن به شریعت است. مشکلات ما از آنجایی آغاز شده اند که در فرهنگ مقاومت و ایستادگی، در مقابل ظلم و ستم کوتاه آمده ایم.
وی به عنوان خادم این ملت در سپاه پاسداران اینگونه بیان کرد: ما در صنایع نظامی، نیروهای مسلح، سپاه و وزارت دفاع به دلیل توان و ایستادگی خود، در اوج قدرت هستیم و دشمن ناتوان است؛ اگر تولید موشک ها و قدرت نظامی ایران نبود، امروز موشک های دشمن بر سر ما فرود می آمدند.
*انقلاب اسلامی غده سرطانی رژیم اشغالگر را جمع خواهد کرد*
وی در ادامه گفت: در حال حاضر شما علاوه بر قدرت، قدرت و اراده به کارگیری قدرت را نیز دارید اما دشمن جرعت انجام کاری را ندارد. ما قدرت می خواهیم اما نه برای حمله کردن و تجاوز بلکه برای اینکه جلوی تجاوز و حمله دشمن را بگیریم.
وی تشریح کرد: امروز، روزگاری است که ما باید از گذشته این درس را بگیریم که از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست چرا که هیچ دشمنی برای حل مشکلات دشمنش تلاش نمی کند. اکنون نیز آمریکا شیطان است و با انقلاب اسلامی مخالفت می کند؛ به این دلیل که می داند انقلاب نمی گذارد سر به تن آمریکا باقی بماند.
نماینده ولی فقیه ضمن بیان اینکه آمریکا هم کینه رهبر انقلاب و هم کینه مردم ایران را به دل دارد، گفت: دلیلش این است که چرا رهبر انقلاب اسلامی و مردمش چنین با اقتدار و محکم ایستاده اند؟؛ ما در 22بهمن باید این را گرامی بداریم که حضرت امام ره در وصیت نامه خود فرمودند: "مردم زمان ما هم از مردم مدینه زمان پیامبر و نیز از مردم عراق زمان امیرالمؤمنین برتر و بالاترند."
وی در مورد پیام خود به مقام معظم رهبری که در مقابل همه فتنه ها و توطئه ها، کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی مدیریت کرده است، اظهار کرد: رهبر عزیز، مردم آذربایجان مانند همیشه حرفشان این است که ما با تمام قدرت ایستاده ایم و در برابر همه فشارها، فتنه ها و نقشه های دشمنان مقاومت می کنیم و در کنار شما هستیم.

وی همچنین خطاب به مسئولین نیز گفت: سران قوا باید قدردان رهبری و مردم باشند و در این فرصتی که خداوند به آنها عنایت کرده تا به مردم خدمت کنند، خدمتگذار مردم عزیزمان باشند. مسئولین باید به گفتمان خدا ، امام حسین(ع) و رهبری تکیه کنند.

حاجی صادقی ادامه داد: باید توان خود را باور کنیم چون که از دشمن هیچ خیری نمی‌رسد. باید با توکل به خدا وارد میدان شویم تا همه‌ی مشکلات حل شود. اگر به مردم تکیه کرده و تدبیر رهبری را انجام دهیم، می‌توانیم در میدان اقتصادی هم دشمن را عقب برانیم.

وی تاکید کرد: قرآن گفته که تکیه بر دشمن آفت زا است و اگر به دشمن تکیه کردید انتطار یاری را از خدا نداشته باشید.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید سراغ افرادی از جنس حاج قاسم سلیمانی برویم، اظهار کرد: مردم عزیز بدانند باید در انتخاب ها به سراغ کسانی بروند که سرباز ولایت باشند نه سربار، و کسانی بیایند که با گفتمان انقلاب، امام و شهدا آشنا باشند، گفتمانی که در برابر دشمن هرگز کوتاه نیاید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تنها راه نجات کشور داشتن روحیه‌ی بسیجی است. بسیجی یعنی سرباز ولایت بودن. مردم هرگز از کمبودها نمی‌نالند بلکه از بی عدالتی ها می‌نالند و دشمن هم قصد دارد مردم را نسبت به انقلاب ناامید کند که به لطف خدا در این کار نیز شکست خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار