مرکز تندرستی و سلامت بدنی با محوریت طرح کوچ در منطقه ۱۷ افتتاح شد

تهران(پانا) - کارشناسی تربیت بدنی آمورش و پرورش منطقه ۱۷، از افتتاح مرکز تندرستی و سلامت بدنی با رویکرد سبک زندگی سالم (کوچ) در مجموعه ورزشی معلم همزمان با دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مرکز تندرستی و سلامت بدنی با محوریت طرح کوچ در منطقه ۱۷  افتتاح شد

مصطفی عرب، کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه ۱۷، در گفت و گو با پانا گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر سالن تندرستی و سلامت بدنی در مجموعه ورزشی معلم با حضور طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی افتتاح و راه اندازی شد.

عرب بیان کرد: این مرکز در راستای طرح کوچ با بهره گیری از ظرفیت علمی معلمان تربیت بدنی با مدرک دکترا در این زمینه شروع به فعالیت کرده است. همچنین تجهیزات ورزشی مناسب برای دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاق، خریداری شده که زیر نظر مربیان متخصص فعالیت خواهند کرد.

قابل ذکر است از نیروهای تربیت بدنی، ۱۶نفر داری مدرک دکترای تخصصی در رشته های مختلف فیزیولوژی ورزشی در زمینه طراحی تمرین حرکات اصلاحی یادگیری حرکتی روانشناسی ورزشی و تغذیه ورزشی در این مرکز مشغول به کار هستند.

وی افزود: در این مرکز دانش آموزانی که دچار اضافه وزن و چاقی مفرط و همچنین دانش آموزانی که دارای ناهنجاری اسکلتی هستند در سانس های جداگانه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

وی افزود: در این مرکز برای دانش آموزان و اولیا ابزار لازم جهت اندازه گیری قد و وزن را در مرحله دوم کوچ فراهم کرده است. قابل ذکر است ظرفیت نیروی انسانی متخصص، این مرکز را در رده کاملترین مرکز تندرستی و سلامت در تهران قرار داده است.

عرب در پایان از همکاری و همراهی مجموعه دست اندرکاران حوزه به ویژه مدیر منطقه و معاون پرورشی و تربیت بدنی به جهت تجهیز این مرکز قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار