با حضور ویدئو کنفرانسی حسینی صورت گرفت؛

افتتاح اتاق یادگیری حرکتی و اتاق آکوستیک در خراسان شمالی

تهران (پانا) - با حضور ویدئو کنفرانسی معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت 192 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان خراسان شمالی اهدا و اتاق‌های یادگیری حرکتی و آکوستیک نیز در این استان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اتاق یادگیری حرکتی و اتاق آکوستیک در خراسان شمالی

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی دراین‌ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و با بیان اینکه نقشه راه وزارت آموزش‌وپرورش سند تحول بنیادین و استفاده از آموزه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است اظهار کرد: تاکنون در قالب طرح هدایت و با همت خیرین و دستگاه‌های اجرایی بیش از 187 هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است.

وی افزود: ایجاد فرصتی برای عدالت آموزشی و تداوم آموزش در شرایط کرونا از جمله کارکردهای وسایل هوشمند آموزشی است که تأمین آن برای دانش‌آموزان محروم، مشارکت همگان را می‌طلبد.

حسینی با بیان اینکه 3 هزار و 233 دانش‌آموز استثنایی در استان خراسان شمالی زیر چتر تعلیم تربیت آموزش‌وپرورش استثنایی قرار دارند گفت: اولین مرکز جامع تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان خراسان شمالی راه‌اندازی شده است و این مرکز می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی افزود: اتاق یادگیری حرکتی یکی از نیازهای دانش‌آموزان استثنایی می‌باشد و این اتاق با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیون تومان در استان خراسان شمالی امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های دائمی سنجش در تمامی استان‌های کشور از جمله برنامه‌های آموزش‌وپرورش استثنایی می‌باشد اظهار کرد: اتاق آکوستیک پایگاه دائمی سنجش استان خراسان شمالی که برای تست شنوایی و هوش نوآموزان مورداستفاده قرار می‌گیرد نیز با اعتباری بالغ‌بر 50 میلیون تومان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار