محمد صیدلو:

امروز ماموریت اصلی ما گره‌گشایی از مشکلات مردم است

تهران (پانا) - نشست شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با محوریت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در سالن آیت‌الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز ماموریت اصلی ما گره‌گشایی از مشکلات مردم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در این نشست که با حضور اعضای شورای معاونین برگزار شد و بصورت زنده از طریق شبکه شاد برای همکاران پخش می‌شد، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران که بر مبنای عدالت با هدف اتصال به حکومت عدالت‌گستر جهانی مهدوی (عج) به وقوع پیوست،با شعار بنیادین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دنبال تحقق آرمان‌های خود بوده است و در این مسیر فراز و نشیب‌های متعددی را تا کنون پشت‌سر گذرانده است.

او با اشاره به اینکه آثار انقلاب اسلامی ایران در کشورهای متعددی مشهود بوده‌است، افزود : وظیفه هر حکومتی زیست مناسب و تامین امنیت و رفاه برای مردمش است، و باید به نیابت از مردم قوانینی وضع کند که بتواند این امور را محقق کند و مردم نیز این قوانین را بپذیرند.

صیدلو بیان کرد: اگر انقلاب‌های مختلف را ریشه‌یابی کنیم، خواهیم دید حقیقت آنچه که سبب شد مردم بر علیه حکومت‌های جبار قیام کنند، امید به جاری شدن عدالت در جامعه بوده است.

مدیر کل آموزش و پررش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به روایتی از امیر‌المومنین (ع) که وقتی از حضرت در مورد عدالت و جود و بخشش سوال شد، حضرت فرمودند که عدالت بهتر است، زیرا که عدالت فراگیر برای همگان است اما جود و بخشش شامل بخشی از جامعه می‌شود، تصریح کرد: نگاه حاکمیتی باید بر مبنای اجرای عدالت در جامعه برای احقاق حق مردم صورت پذیرد تا مردم احساس آرامش و رفاه داشته باشند.

او با مقایسه عملکرد آموزش و پرورش در بازه قبل و بعد انقلاب و رشد فزاینده دسترسی آحاد مردم به آموزش، اظهارکرد: امروز هم اگر می‌خواهیم بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم باید ببینیم ادارک مردم از عملکرد و دسترسی به خدمات ما چگونه است، اگر توانسته‌ایم برای رفع مشکلات ایشان قدمی برداریم، آنوقت می‌توانیم بگوییم که در خدمت‌رسانی خود کوشا بوده‌ایم و شرمنده خون بیش از ۲۵۰ هزار شهیدی که از جان خود برای حفظ این انقلاب گذشته‌اند نیستیم.

صیدلو عملکرد آموزش و پرورش را در زیست بوم جدید که با توجه به تغییر شیوه‌های آموزش متاثر از کرونا ویروس اتفاق افتاد مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: روش‌های یاددهی و یادگیری امروز با گذشته نه چندان دور بسیار تغییر کرده است که قطعا به حالت قبل برنخواهد گشت و باید در این شرایط نیز خدمت‌رسانی خود را به جامعه بیشتر و امکان دسترسی همگان را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار