تنیس اوپن استرالیا؛ نادال خط و نشان کشید

تهران (پانا) - تنیسورهای شماره 2 و 4 جهان در اولین دیدار از تنیس اوپن استرالیا با اقتدار به پیروزی رسیدند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ نادال خط و نشان کشید

دومین روز از مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 13 بازی ادامه پیدا کرد.

رافائل نادال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی با رنکنیگ 2 جهان از اسپانیا گام اول خود در این جام را محکم برداشت و در سه ست متوالی از سد لاسو دره از صربستان با رنکنیگ 56 عبور کرد.

دیوید گوفن از بلژیک با رنکنیگ 15 جهان در همین اولین گام از رقابت‌ها اسیر شگفتی شد و در دیداری که 3 ساعت و 47 دقیقه طول کشید، مقابل الکسی پوپرین از استرالیا با رنکنیگ 113 تن به شکست 3 بر 2 داد.

در دیگر بازی‌ها، رادو آلبوت از مولداوی با رنکنیگ 85 شگفتی‌ساز شد و توانست با نتیجه 3 بر یک از سد روبرتو باوتیستا آگو از اسپانیا با رنکنیگ 13 عبور کند. کارن خاچانوف از روسیه هم با رنکنیگ 20 جهان در دیدار با الکساندر ووکیچ از استرالیا با رنکنیگ 196 با همین نتیجه برنده شد.

جدال پابلو کوئواس از اوروگوئه با رنکینگ 72 و آندریاس سپی از ایتالیا با رنکینگ 108 هم با برد 3 بر یک کوئواس به پایان رسید. فلیپ کریانوویچ از صربستان با رنکنیگ 33 جهان هم در دیدار با روبین هازه از هلند با رنکنیگ 199 با همین نتیجه به پیروزی دست یافت.

پابلو آندوخار از اسپانیا با رنکنیگ 59 در جدال کوئنتین هالیس از فرانسه با رنکنیگ 207 در سه ست متوالی به پیروزی رسید، نتیجه‌ای که در دیدار ریچارد برانکیس از لیتوانی با رنکنیگ 73 و سومیت ناگال از هند با رنکنیگ 144 تکرار شد و تنیسور هندی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما دنیل مدودف نفر چهارم رنکنیگ جهانی از روسیه برای رسیدن به مرحله بعد کار سختی نداشت و با پیروزی 3 بر صفر مقابل واشک پاسپیسیل از کانادا با رنکنیگ 63 زمین را ترک کرد. سام کوئری از آمریکا با رنکنیگ 52 جهان در دیدار با لورنزو سونگو از ایتالیا با رنکنیگ 35 جهان با همین نتیجه شکست خورد.

ناشناس‌ترین تنیسور این جام هم در همان دور اول از مسابقات حذف شد. در این بازی لی تو از استرالیا که هنوز وارد رنکنیگ جهانی نشده مقابل فلسیانو لوپز از اسپانیا با رنکنیگ 65 تن به شکست 3 بر یک داد.

نیکولوس باسیلاشویلی از گرجستان که رنکنیگ 40 جهان را در اختیار دارد روبروی تامی پائول از آمریکا با رنکنیگ 53 ایستاد و با قبول شکست 3 بر صفر زمین را ترک کرد. همین نتیجه در دیدار هنری لاکسونن از سوئیس با رنکنیگ 139 و سالواتوره کاروسو از ایتالیا با رنکنیگ 78 تکرار شد و تنیسور ایتالیایی به پیروزی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار