جلسه هماهنگی جشنواره زمستانه شاد در ناحیه۳ کرج برگزارشد

کرج (پانا)- معاون پرورشی اداره آموزش و پروش، ضمن تشکر از فعالیتهای مربیان تشکل پیشتازان ناحیه بر حضور فعال آنان در جشنواره زمستانه شاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی جشنواره زمستانه شاد در ناحیه۳ کرج برگزارشد

جلسه هماهنگی جشنواره زمستانه شاد با حضور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کارشناسان سازمان دانش آموزی، مربیان تشکل پیشتازان در محل سالن اجتماعات اداره ناحیه۳ کرج برگزار شد.

در این جلسه خانمحمدی، معاون پرورشی اداره آموزش و پروش ضمن تشکر از فعالیتهای مربیان تشکل پیشتازان ناحیه بر حضور فعال آنان در جشنواره زمستانه شاد تاکید کرد.

بنا به گفته خانمحمدی شرایط و محدودیتهای موجود علاوه بر آسیب ها و تهدیدها، فرصت کشف استعدادها و استفاده از این ظرفیت ها را در فضای مجازی امکان پذیر کرده که با دقت و تلاش بیشتر می توان با حفظ اخلاق و رعایت قوانین فضای مجازی بهره برداری مناسب تری را نیز داشت.

در ادامه جلسه ضمن تشریح کلی عناوین و قالبهای جشنواره زمستان شاد که توسط کارشناسان سازمان دانش آموزی در ناحیه۳ انجام شد اقدام به گروه بندی مربیان و تعیین سرگروه برای پیشبرد بهتر فعالیتها در سازمان کردند.

مریم زارع مدرس تشکل پیشتازان این ناحیه به صورت کامل به عناوین پویش های این جشنواره پرداخت و راهکارهای مفیدی برای جلب مشارکت مربیان ودانش آموزان به همراه خانواده ها جهت شرکت در جشنواره ارائه دادند.

جشنواره زمستان شاد (شادمانه برفی) با ۶ محور و موضوعات جشنواره در بستر شبکه شاد در قالب تولید محتوا ویژه مربیان و دانش آموزان تشکل پیشتازان در سطح استان و منطقه تولید و سپس فیلم ها و عکس های برتر در سامانه ساپ سازمان دانش آموزی مرکز بارگزاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار