ارائه خدمت به نیازمندان و توسعه خدمات داوطلبانه از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است

اردبیل (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در استان اردبیل در جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی استان بیان کرد ارائه خدمت به نیازمندان و توسعه خدمات داوطلبانه از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمت به نیازمندان و توسعه خدمات داوطلبانه از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است

نشست مشترک اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل به منظور تقویت و گسترش حضور آگاهانه دانش آموزان به عنوان سرمایه اجتماعی و ایجاد مراکز نیکوکاری و حامیان ایتام(مهریاران) برگزار شد.

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل طی سخنانی اظهار کرد: نیکوکاری بهره ای ماندنی و غنیمتی پایدار بوده و نیکی کردن پاسخ گفتن به ندای «الله» است؛ خداوندی که هیچ عملی را بی جواب نمی گذارد و به نیکوکاران وعده پاداش در دنیا و آخرت داده است.

او همچنین از آمادگی اداره کل آموزش وپرورش و سازمان دانش آموزی استان به منظور مشارکت فعالانه با کمیته امداد استان در خصوص ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح مدارس و... بر اساس سهمیه ابلاغی خبر داد و گفت: ضروری به نظر می رسد تا مشابه چنین جلساتی در معیت مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان تشکیل شود و در جهت اجرای هر چه بهتر و مطلوبتر طرح فوق، تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

در ادامه جلسه، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در خصوص اهداف مراکز نیکوکاری اظهار کرد: ارائه خدمت به نیازمندان در محل سکونت، تقویت همبستگی اجتماعی و همدردی عمومی، احیای حقوق همسایگی و احساس تعهد به یکدیگر، افزایش تکافل و توازن اجتماعی، گسترش ارتباطات بین مردم و محله، مدیریت بهینه و هم افزایی در منابع مردمی، مدیریت و توسعه خدمات داوطلبانه مردمی و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی با رویکرد توانمندسازی از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای سازمان دانش آموزی از همکاری و مشارکت تنگاتنگ این سازمان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار