یادواره لاله های روشن در مدارس گیلان برگزار می شود

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد دومین دوره یادواره لاله های روشن با مشارکت دانش آموزان و خانوادها در مرحله آموزشگاهی به صورت مجازی و حضوری در مدارس گیلان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره لاله های روشن در مدارس گیلان برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب در مراسم دومین دوره یادواره لاله های روشن که با مشارکت مدرسه شهید سمیه ناحیه یک در سالن شهید محنا برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری طرح لاله های روشن در واحدهای آموزشی است.

وی با بیان پیشگامی گیلان در تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان اظهار کرد: با وجود شرایط کرونایی در سال تحصیلی جاری، استان گیلان در برگزاری جشنواره علمدار (گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی) و جشنواره نوغلامان حسینی در زمره 10 استان برتر کشور بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر اهمیت تولید محتوا در بستر شاد اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی یادواره لاله های روشن در همه مدارس استان برگزار می شود و در فضای مجازی هم بیش از 41 هزار نفر در کانال لاله های روشن مشارکت دارند.

عباسی غریب با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شده، اضافه کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی و همچنین تولید محتوا در اشکال مختلف در راستای یکی اجرای فصل هفتم بند دوم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

در این مراسم از خانواده شهیدان « اسماعیل شهابیان » و « سید کاظم سیادتی » تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار