مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت:

کارگروهی برای پاسخ به شبهات دانش آموزان در آموزش و پرورش کاشمر تشکیل شده است

کاشمر(پانا)- مدیر آمورش و پرورش کاشمر خبر داد کارگروهی برای پاسخ به شبهات دانش آموزان در آموزش و پرورش کاشمر تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگروهی برای پاسخ به شبهات دانش آموزان در آموزش و پرورش کاشمر تشکیل شده است

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر در مراسم گفتمان انقلاب ضمن تبریک دهه فجر گفت: دانش آموزان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و هم اکنون نیز باید نوجونان به صحنه بیایند و دوباره ایفای نقش کنند.

وی گفت: مشکلات متعددی از شاد در به روزرسانی جدید رفع شده است اما هنوز شاد مشکلات خود را دارد ولی ما برای برگزاری از کلاس های آموزشی نمی توانیم از پیام رسان های دیگر استفاده کنیم.

طاهریان تاکید کرد: اگر مشکل جدی شد که کلاس ها قادر نبود برگزار بشود مجاز هستیم برای چند جلسه از پیام رسان های دیگر بهره ببریم تا مشکل در طول این مدت برطرف شود، اما شبکه شاد روز به روز بهتر از قبل می شود که جای خرسندی است.

وی افزود: نوجوانان و جوانان شبهات زیادی در مسائل مذهبی دارند که متاسفانه ما پتانسیل کاملی برای جواب دادن به آنها نداریم و افراد متخصص کمی داریم که به مدارس بفرستیم تا پاسخگوی سوالات آنها باشد اما به تازگی کارگروه پاسخ به شبهات دانش آموزان در آموزش و پرورش کاشمر تشکیل شده است که فعالیت خود را آغاز و جواب ها را به صورت فردی و گروهی می دهند.

مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار