تنیس اوپن استرالیا؛ دختر 19 ساله شگفتی اول را ثبت کرد

تهران (پانا) - در دیدارهایی که تا این لحظه از تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان برگزار شده است، نفر هفتم و هشتم جهان راهی مرحله دوم شدند و نفر شماره 101 جهان شگفتی‌ساز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ دختر 19 ساله شگفتی اول را ثبت کرد

مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش زنان با برگزاری 8 بازی از ساعات اولیه بامداد امروز ادامه پیدا کرد.

در اولین بازی‌‌های این مرحله که ساعت 10 دقیقه بامداد امروز برگزار شد، میساکی دوئی از ژاپن با رنکینگ 84 جهان پس از 6 سال به مصاف آلیا تومیانوویچ از استرالیا با رنکینگ 69 رفت و با قبول شکست 2 بر صفر زمین را ترک کرد.

انس جابر تنیسور تونسی با رنکنیگ جهانی 30 هم مقابل آندرآ پتکوویچ از آلمان به پیروزی 2 بر یک رسید و برای دومین دیدار متوالی این تنیسور را شکست داد.

اما در یکی از بازی‌های مهم، مارکتا واندرشوا از جمهوری چک با رنکنیگ 21 جهان که یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است، روز سختی را مقابل ربه‌کا پترسون از سوئد با رنکنیگ 55 سپری کرد و در نهایت با برد 2 بر یک از زمین خارج شد.

هسیه سیو وی از چین تایپه که رنکنیگ 68 جهان را دارد در دیداری آسان مقابل سوتونا پیرونکووا از بلغارستان به پیروزی 2 بر صفر رسید. دیدار ورونیکا کودرمتوا از روسیه با رنکینگ 36 و مارتا کوستیوک از اوکراین با رنکنیگ 78 هم با همین نتیجه به سود تنیسور روس به پایان رسید.

فیونا فرو از فرانسه با رنکنیگ 43 جهان در جدالی سخت و نفس‌گیر مقابل کارتینا سینیاکووا از جمهوری چک که 2 ساعت 20 دقیقه طول کشید، به پیروزی 2 بر یک رسید. بیانکا آندرسکو از کانادا نفر هشتم رنکنیگ جهان هم بر خلاف پیش‌بینی‌ها کار سختی مقابل میهایکا بوژارنسکو از رومانی با رنکنیگ 138 داشت اما توانست با برد 2 بر یک راهی مرحله بعد شود.

اما در شگفتی اول این جام، آلسیون ریسک از آمریکا با رنکنیگ 26 جهان در اولین تقابل تاریخ مقابل آناستاسیا پوتاپووا 19 ساله از روسیه با رنکنیگ 101 جهان تن به شکست 2 بر صفر داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار