کلنگ زنی بزرگترین هنرستان دارالفنون شهرستان زبرخان

زبرخان (پانا) - همزمان با دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم ومسئولین بزگترین هنرستان دارالفنون شهرستان زبرخان در زمینی به مساحت 30هزار متر کلنگ زنی شد‌.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی بزرگترین هنرستان دارالفنون شهرستان زبرخان

نماینده مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی هنرستان دارالفنون شهرستان زبرخان اظهار کرد: در سطح کشور دارالفنون هایی در مساحت شش هزار متر افتتاح می شود و امروز این پروژه عظیم به مساحت 30 هزار متر کلنگ زنی خواهد شد و ان شاالله این پروژه راهی برای پروژه های بزگتر باشد.

هاجر چنارانی گفت: احداث پروژه هایی مانند هنرستان ها که مهارت به دانش آموزان یاد می دهد، امروز یک ضرورت در جامعه ما است و باید تلاش کرد که دانش آموزانمان فکر اقتصادی داشته باشند و اینگونه نباشد که فقط مدرک گرایی باشد.

سید مجتبی تاراش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان نیز در مراسم کلنگ زنی پروژه بزرگ هنرستان دارالفنون عنوان کرد: امروز روز تاریخی برای آموزش و پرورش شهرستان زبرخان است و علاوه بر کلنگ زنی هنرستان و اولین اردوگاه دانش آموزی در این شهرستان، 20 پروژه عمرانی دیگر نیز به صورت همزمان در حال اجرا است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و از زحمات خیرین بزرگوار که در امر مدرسه سازی همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بودند تشکر می کنیم.

در ادامه پروژه های دهه مبارک فجر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان، نخستین مرکز یاددهی-یادگیری در زبرخان افتتاح و همچنین اولین اردوگاه دانش آموزی در شهر خرو با حضور مسئولین کلنگ زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار