معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری مرحله سوم مصباح الهدی با محوریت سیره عملی و اخلاقی امام زمان (عج) در شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری مرحله سوم ششمین دوره جشنواره استانی مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله سوم مصباح الهدی با محوریت سیره عملی و اخلاقی امام زمان (عج) در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی با تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) به آغاز مرحله سوم طرح مصباح الهدی اشاره کرد و گفت: مرحله سوم جشنواره مصباح الهدی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد با هدف تبیین و ترویج سیره اخلاقی و عملی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ایام مبارک دهه‌ی فجر برگزار خواهدشد.

او افزود: این مرحله در دو بخش فرهنگی، هنری در قالب پادکست، نقاشی، فیلم کوتاه،عکس نوشته (آیه گرافی، حدیث گرافی)،اینفوگرافی، موشن‌گرافی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان و بخش پژوهشی به صورت مقاله با محوریت امام زمان (عج) ویژه فرهنگیان برگزار می‌شود.

هاشمی تأکید کرد: از جمله برنامه‌های اداره قرآن،عترت و نماز این معاونت در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اهل بیت علیهم‌السلام برگزاری همین جشنواره‌ها و سایر برنامه‌های متعدد دیگر است که با حضور گسترده دانش‌آموزان، فرهنگیان به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

مرحله سوم مصباح الهدی از 15 بهمن ماه شروع و تا 25 بهمن ماه سال جاری همزمان با میلاد امام محمد باقر (ع) ادامه دارد.

افتتاحیه و مرحله اول این طرح همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) شروع و مرحله دوم آزمون کتابخوانی مجازی همزمان با شهادت امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار