برگزاری جشن ونمایشگاه انقلاب در دبیرستان آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - از جمله مهمترین اهداف نمایشگاه انقلاب آشنایی بیشتر نسل جدید با حرکت عظیم مردمی برضد رژیم ستم شاهی ودوران انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن ونمایشگاه انقلاب در دبیرستان آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) ناحیه دو شهر ری

سید طاهر دنیایی مدیر آموزشگاه آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ناحیه دو شهرری در گفت و گو با پانا با اشاره به فرا رسیدن چهلمین دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، جشنواره‌ مدرسه انقلاب مخصوص دانش‌آموزان در دو بخش نمایشگاهی و غیرنمایشگاهی برگزار شد.

او افزود: سه بخش اصلی جشنواره با موضوعات، دیروزما، که روایتگر دوران سیاه رژیم پهلوی و یادآوری خاطرات اسوه‌های انقلاب است، امروزما، که ناظر بر شرایط انقلاب اسلامی در فضای کنونی جهان می‌باشد و فردای ما،که توجه به افق‌های پیش روی دانش‌آموز مومن انقلابی است، و ادامه داد،جشنواره امسال دارای یک بخش ویژه با موضوع هویت جوان مسلمان برای دانش‌آموزان نیز می‌باشد.

دنیایی بیان کرد: از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه آشنایی بیشتر نسل جدید با حرکت عظیم مردمی برضد رژیم ستم شاهی ودوران انقلاب است و اظهار کرد: دانش‌آموزان بصورت خودجوش دیده‌ها، شنیده‌ها وخوانده‌های خود را در قالب نقاشی، شعر، روزنامه دیواری، ماکت جبهه، جنگ و تظاهرات دوران انقلاب و کشتار بی‌رحمانه مردم توسط رژیم شاه، استقبال پرشور مردم از 12بهمن 57سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران تا 22 بهمن 57 روز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوتی شاه ایران به نمایش گذاشتند.

مدیر این واحد آموزشی خاطرنشان کرد: از دیگر آثار موجود در این نمایشگاه نوشته‌ها و عکس‌هایی پیرامون اهداف انقلاب، آرمانهای شهیدان، امام راحل، سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عکس‌هایی از شهیدان اشاره است و این حرکت نشان دهنده عشق و علاقه این نسل به اسلام، انقلاب، امام راحل، شهدا و اندیشه‌های اسلامی است.

خبرنگار:مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار