جشن یاوران انقلاب در ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - جشن یاوران انقلاب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با حضور مسولان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در سالن فدک ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن یاوران انقلاب در ناحیه دو شهر ری

حجت عباسی، معاون پژوهش ناحیه دو شهر ری، در این مراسم با اشاره به برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فعالیت‌های این سازمان در طول سال تحصیلی برای مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز، گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقا سطح توانمندی دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز در همه صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی و مشارکت‌های گروهی با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف و تربیت نسلی شاداب و با نشاط در نظر گرفته شده‌اند.

او در ادامه گفت: به دلیل شرایط بیماری کرونا، امسال آموزش مربیان و یاور مربیان در شبکه مجازی شاد انجام شده و شاهد حضور پر شور دانش‌آموزان و مربیان در همه جشنواره‌ها و مسابقات و تولید محتوای آموزشی بودیم و به صورت جداگانه در قالب جشنواره یاوران انقلاب از دانش‌آموزان پیشتاز برتر در مقطع ابتدایی و متوسطه و مربیان تجلیل خواهیم کرد .

علی یزدان پناه مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب و تبریک این ایام به همه همکاران و دانش‌آموزان از فعالیت های سازمان دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد .

او یکی از فعالیت‌های موثر سازمان دانش‌آموزی را آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان برشمرد و افزود: ما باید بتوانیم اخلاقیات و مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش دهیم و دانش‌آموزان با اخلاق و با نشاط و شایسته درهمه ابعاد علمی و فرهنگی و ورزشی تربیت کنیم تا شاهد آینده‌ای روشن برای فرزندان ایران باشیم .

در پایان از پیش کسوت‌های سازمان دانش آموزی ناحیه دو شهر ری تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار