هفته زن فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام زن و مادر است

بیرجند(پانا)- مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته زن عنوان کرد هفته زن فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام زن و مادر و تبیین سیره فاطمی برای زنان و مردان است، چرا که حضرت زهرا(س) نه تنها الگوی بی بدیل برای زنان است بلکه سرمشق والایی برای مردان نیز به شمار می آید.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هفته زن فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام زن و مادر است

محمد رضابااطمینان، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در آئین تجلیل از بانوان شاغل در سازمان دانش آموزی استان که با حضور مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه اطهر(س) نه تنها بهترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی است، بلکه برای تمام بشریت است.

او ادامه داد: بانوان ما با الگو قرار دادن منش و راه و روش حضرت فاطمه (س) می توانند نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت و تعالی جامعه داشته باشند.

بااطمینان با بیان اینکه حیا و عفت یکی ازبارزترین ویژگی‌های ایشان است، افزود: زندگی حضرت زهرا (س) به‌مثابه یک الگوی جامع و کامل باید در تمام ابعاد زندگی ما جاری و ساری باشد.

او با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: در محیط کار بانوان به دلیل نکته سنجی و دقت نظر بالا در انجام وظایف خود و امور محوله موفق بوده اند که شایسته تقدیر است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: بانوان شاغل در سازمان جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری نقش ایفا می‌کنند.

نرگس نوکی مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش در حاشیه جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن با بیان اینکه کمال ائمه محصول تربیت آنان است خاطر نشان کرد: فاطمه تربیت شده مکتب وحی بود.

او افزود: فاطمه مظهر عشق، شهامت، ایثار و مهربانی است و چه روز مبارکی است که روز تولد بانو فاطمه(س) به عنوان روز مادر نام گذاری شد.

نوکی با اشاره به جایگاه زنان تصریح کرد: وقتی جایگاه زنان و مردان را طبق معیارهای اصیل اسلامی مورد بررسی قرار می دهیم هر دو دارای شأن و کرامت انسانی هستند و نمی توان اینگونه پنداشت که نسبت به هم دارای برتری هستند.

بااطمینان در پایان این مراسم ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگانی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا(س) از درگاه حضرت سبحان برای همه بانوان و همکاران در مجموعه سازمان دانش آموزی، با اهداء هدایا از پرسنل بانوی شاغل در این سازمان تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار