عارف: برای حفاظت از جان هموطنان هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود

تهران (پانا)- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در اثر کرونا نوشت که ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین نجات کسب‌وکارها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود. تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانی، خرید واکسن از کشورهایی که تاییدیه های معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانی را داشته باشد اقدامی ضروری، فوری و حیاتی است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عارف: برای حفاظت از جان هموطنان هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود

متن پیام محمدرضا عارف در اینستاگرام به شرح زیر است:

تسلیت به ایران.

مرگ هر انسان به خصوص هر ایرانی در این عالم‌گیری کرونا، موجب اندوه و مصیبت است. اما در این روزها، کرونا دو تن از فوتبالیست‌های به‌نام و محبوب ایران را گرفت و دل ایرانیان را بیشتر به درد آورد.

خاطرات شیرین علی آقای انصاریان و آقای مهرداد میناوند در زمین فوتبال و بعد از آن در رسانه، در خاطر و دل مردم به نیکی ثبت گردیده است و ماندگار خواهد بود. روحشان قرین رحمت باد!

من این مصیبت را به دوستان ایشان و بازماندگانشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان صبوری مسئلت دارم.

ما قدردان تلاش و ایثار نگاهبانان سلامت کشور هستیم. طی یکسالی که از اپیدمی ویروس کرونا می گذرد، جامعه پزشکی و درمان کشور نشان داد که نه تنها در عرصه تشخیص و درمان بیماری‌ها در بالاترین سطح علمی قرار دارند بلکه با فداکاری و از خود گذشتگی، در عرصه اخلاق و انسان‌دوستی نیز بینظیرند.

حال که خوشبختانه جهان به فناوری ساخت واکسن کرونا دست یافته است، ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین نجات کسب‌وکارها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود. لذا تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانی، خرید واکسن از کشورهایی که تاییدیه های معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانی را داشته باشد اقدامی ضروری، فوری و حیاتی است. این امر باید با جلب اعتماد عمومی همراه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار