اهدا 100 جهیزیه کامل به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان

اهواز (پانا) -طی آیینی با حضور نمایندگی ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان، یکصد جهیزیه کامل به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدا 100 جهیزیه کامل به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: فراهم کردن شرایط ازدواج و کمک به تامین جهیزیه و کالای اساسی زندگی مددجویان از مهمترین فعالیت های این نهاد در ترویج ازدواج آسان است.
او افزود: یکی از اقدامات اصلی و اولویت ها در کمیته امداد خوزستان، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای مددجویان است که از در سال 99 تاکنون 3 هزار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به زوج های خوزستانی اهدا شده است.
برای آسان شدن ازدواج و تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در سال جدید به زوج های تحت حمایت خوزستانی اهدا شده است.
شریعتی ادامه داد: امروز نیز به همت شورای زکات خوزستان، ۱۰۰ سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، جارو برقی و فرگاز هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به زوج های خورستان اهدا شد.
او گفت: یکی از افتخارات این کمیته این است که در حال حاضر هیچ نوعروسی در صف دریافت جهیزیه در خوزستان نداریم که این افتخار با حمایت و همراهی مردم، خیران، موسسات خیریه و به ویژه نماینده ولی فقیه در استان محقق شده است.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد، ایجاد زمینه برای ازدواج موفق و زندگی پایدار است افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه های ازدواج، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسر داری برای نوعروسان و زوج های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار