آغاز اجرای آثار رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر

تهران (پانا) -  از امروز چهارشنبه 15 بهمن، 10 نمایش راه یافته به بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت اجراهای خود را در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد به روی صحنه می برند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای آثار رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، اجرای نمایش‌های رادیویی جشنواره تئاتر فجر از امروز در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد با نمایش رادیو تئاتر «مجلس سیاه و دختر سلطان» آغاز می شود. این نمایش‌ها که تا یکشنبه 19 بهمن در دو سانس 16 و 18 اجرا می شود، شامل 10 نمایش رادیویی راه یافته به بخش مسابقه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر می شود.
امروز علاوه بر نمایش «مجلس سیاه و دختر سلطان» به کارگردانی عبدالرضا یعقوبی، نمایش «فیش آباد» به کارگردانی سیروس همتی نیز اجرا خواهد شد. در روز پنجشنبه 16 بهمن نیز دو نمایش «سوزنبان» به کارگردانی محمد رادمهر و «اتاق 24» به کارگردانی داریوش شهبازی اجرای خود را در تماشاخانه جوانمرد به روی صحنه خواهند برد.
جمعه 17 بهمن نیز نمایش رادیویی «بوسه بر ماه» به کارگردانی الهه جباری و «قهرمان من تویی» به کارگردانی مبین بوی افراز اجرا خواهند داشت. همچنین شنبه 18 بهمن نمایش «سین جیم» به کارگردانی علی بهرامی و نمایش «جزیره 130 » به کارگردانی علی حسین قلی زاده اجرا دارند. سرانجام در روزپایانی بخش رادیو تئاتر سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر در روز یکشنبه 19 بهمن نمایش «چریکه» به کارگردانی مصطفی کولیوندی و نمایش «پست بام» به کارگردانی طیبه صیدمحمدی اجرای خود را برای عموم علاقه مندان به روی صحنه می برند.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار