رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی :

هدف اصلی خرید خدمات آموزشی ، پوشش کامل تحصیلی است

تهران(پانا)-نشست خرید خدمات آموزشی شهرستانهای استان تهران با حضور نمایند گان موسسه های آموزشی و اعضای کارگروه استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی خرید خدمات آموزشی ، پوشش کامل تحصیلی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اکبر قنبری رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با تاکید بر توجه به کیفیت آموزش و پرورش در طرح خرید خدمات گفت: پوشش کامل تحصیلی، ایجاد دسترسی و فراهم کردن حق تحصیل و ادامه آن به صورت رایگان در دوره آموزشی عمومی برای افراد لازم‌التعلیم و تامین خدمات تحصیلی آموزش مورد نیاز در محدوده‌های ثبت‌نامی فاقد ظرفیت کافی توسط موسسه‌های آموزشی واجد صلاحیت از اهداف اصلی در خصوص پیگیری این طرح در حوزه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

شایان ذکر است در این جلسه رییس اداره حقوقی و نمایندگان ادارات بودجه و مالی استان پاسخگوی سوالات موسسین بوده و به تشریح موضوعات و مسائل پیرامون خرید خدمات آموزشی پرداختند.

برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای ارتقای سطح کیفی خدمات و توجه به صلاحیت‌های حرفه‌ای پرسنل و و انجام تعهدات قراردادی حقوق و مزایای کارکنان تحت پوشش بر اساس قانون کار و تامین اجتماعی برخی از مباحث مطروحه در این نشست بود.

گفتنی است طرح خرید خدمات آموزشی در 14 منطقه آموزشی در سال تحصیلی جاری در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار