انتخاب مجدد «ابراهیم اصغرزاده» به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان

تهران (پانا) - ابراهیم اصغرزاده و کمال مرادی از سوی شورای مرکزی انجمن اسلامی مهندسان ایران برای دوره یکساله به عنوان دبیرکل و قائم مقام این تشکل اصلاح‌طلب انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب مجدد «ابراهیم اصغرزاده» به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان

به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی مهندسان ایران، در جلسه مجازی شورای مرکزی انجمن اسلامی مهندسان ایران، ارکان حزب برای دوره یکساله انتخاب شدند. در ابتدای جلسه ابراهیم اصغرزاده دبیرکل حزب با ترسیم وضعیت سیاسی ایران امروز و چالش‌های پیش‌روی آن در آستانه سال ۱۴۰۰ و تعیین کننده بودن انتخابات آینده ریاست جمهوری در سپهر سیاسی ایران، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌روی را برشمرد و نقش جبهه اصلاحات را در جامعه امروز ایران و به طور ویژه انجمن مهندسان به عنوان یکی از ریشه‌دارترین و در عین حال پیشروترین احزاب این جبهه مورد واکاوی عمیق قرار داد.

در این جلسه علاوه بر دبیرکل، اکثریت اعضای شورای مرکزی، بازرسان و تعدادی از اعضای دفتر سیاسی حضور داشتند حاضران درباره موضوعات مختلف تبادل نظر کردند. تحلیل اخبار روز و ضرورت اعلام مواضع صریح و شفاف در قبال رویدادهای مختلف مورد تآکید حاضران در جلسه قرار گرفت.

همچنین در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا شورای مرکزی همراه بود برای انتخاب دبیرکلی انجمن مهندسان رأی گیری به عمل آمد و بار دیگر ابراهیم اصغرزاده به عنوان دبیرکل انجمن مهندسان انتخاب شد.

همچنین به پیشنهاد ابراهیم اصغرزاده دبیرکل و رای اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مهندسان ایران، کمال مرادی برای دوره یکساله به عنوان قائم مقام دبیرکل انتخاب شد.

همچنین مطابق رای اعضای شورای مرکزی سایر ارکان، مسوولان کمیته‌ها و هیأت اجرایی نیز برای یک دوره یکساله انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار