بیانیه باشگاه مس کرمان: اجرای دوگانه یک قانون ملال‌آور است

تهران (پانا) - اجرای صحیح قانون و مقررات هیچ وقت آزار دهنده نیست اما اجرای دوگانه یک قانون به شدت آزار دهنده و ملال آور است درست همانند اجرا قوانین توسط مسئولین اجرایی مسابقات فوتبال کشور.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه باشگاه مس کرمان: اجرای دوگانه یک قانون ملال‌آور است

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، هر هفته ناظرین اجرای مسابقات در کرمان سختگیرانه ترین رفتار ممکن را برای افراد حاضر در ورزشگاه باهنر کرمان پیاده می کنند تا جایی که بلافاصله پس از کوچکترین صدایی از سمت جایگاه ورزشگاه، نیروی انتظامی پرتعداد حاضر در استادیوم را جهت تخلیه آن روانه جایگاه ویژه می کنند و یا فورا دستور اخراج برخی افراد را از آن صادر می نمایند و با بدترین لحن نیز تهدید به توقف جریان مسابقه در شهر کرمان و اعمال جرائم سنگین می نمایند تا هیچ صدایی از جایگاه ورزشگاه کرمان در جریان مسابقه بلند نشود.

حالا با این تصور، وضعیت ورزشگاه هایی که مس در آن ها به میهمانی رفته است بسیار دیدتی است.در بازی با بادران و در جایگاه ویژه آنقدر افراد غیر مسئول وجود داشتند که به عنوان هوادار تیم بادران برای این تیم حتی تشویق ایسلندی هم اجرا کردند! درست بعد از گل دوم تیم بادران نیز این افراد دائما با فریاد های خود داوری را تهدید و زیر فشار قرار می دادند تا جایی که داور کم تجربه مسابقه در اواخر بازی حقیقتا از روی ترس نتوانست پنالتی واضح تیم مس را اعلام کند.

در همه این صحنه ها رفتار ناظر مسابقه دیدنی بود...وی برخلاف آنچه که از ناظران بازی در کرمان دیده بودیم، پشت به همه این فریادها با دستانی در جیب حتی از شنیدن این صداها لذت نیز می برد و در مقابل اعتراض شدید سرپرست و مقامات تیم فوتبال مس، به راحتی اعلام می کرد که وظیفه آرام کردن جایگاه را ندارد!

ناظران برگزاری بازی در حالی در کرمان یک یگان از نیروی انتظامی را تحت فرمان خود دارند تا به سرعت آن ها را روانه جایگاه و سایر بخش های ورزشگاه کنند که ناظر بازی مس و بادران حتی از اعلام یک تذکر به چهار، پنج مامور حاضر در ورزشگاه جهت آرام کردن جایگاه اجتناب می کرد و فقط در جایی که سرپرست باشگاه مس و اعضای هیات مدیره آن در ورزشگاه به شدت به این مساله معترض شدند، دستور داد که یک مامور جهت آرام کردن مدیران باشگاه مس وارد صحنه شود!

این موضوع در بازی مس کرمان در اهواز برابر ملاثانی هم وجود داشت و همین اجرای دوگانه قانون سبب هرج و مرج در فوتبال کشور و حاشیه سازی توسط کسانی می شود که خود باید از این موضوعات جلوگیری کنند.

برخورد دوگانه ای که در کرمان و سایر شهرها در زمان بازی های مس کرمان می شود، موضوعی است که به شدت عجیب و قابل تامل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار