لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجران و اتباع افغانستانی

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجران و اتباع افغانستانی در ارائه خدمات بانکی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجران و اتباع افغانستانی

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری که تقدیم هیات رئیسه شد، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته تصاویری از تجمع مهاجران و اتباع افغانستانی در مقابل برخی شعب بانکی در رسانه های اجتماعی منتشر شد که حکایت از مسدود شدن کارت های بانکی و قطع ارائه خدمات بانکی به این عزیزان حکایت داشت.

او افزود: امری که ظاهرا نه برای اولین بار بلکه برای چندمین بار رخ داده است و هیچ یک از ما بر خود نمی پسندیم که در مورد ما برادران و خواهرانمان در هیچ جای این کشور و با اقصی نقاط دنیا رخ دهد و از خدمات پولی و بانکی که خود با دستمزد و دسترنج مان آن را فراهم کرده ایم، محروم شویم.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس و با عنایت به اهمیت صیانت از کرامت و حقوق انسانی این عزیزان در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره «لزوم توجه به کرامت و حقوق انسانی مهاجران و اتباع افغانستانی در ارائه خدمات بانکی به بانک صادرات» تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتظار است در مسیر صیانت از کرامت و حقوق انسانی این عزیزان ترتیبی اتخاذ شود تا دیگر شاهد این گونه مسائل نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار